سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

رنگ آمیزی و دکوراسیون اتاق های تاریک منزل

    نظر

رنگ آمیزی و دکوراسیون اتاق های تاریک منزل

رنگ مناسب برای اتاق های تاریک

اتاق های بدون پنجره،تاریک و کوچک به نظر می رسند.اما با چند تغییر کوچک می توان فضای این گونه اتاق ها را روشن تر و بزرگ تر کرد.برای این کار باید از رنگ دیوارها کمک گرفت که در ادامه این رنگ ها معرفی می شوند.

نقاشی ساختمان پایتخت

بنفش ملایم

این رنگ برای اتاق های کم نور بسیار مناسب می باشد.شما می توانید از درجه های مختلف این رنگ برای دیوارها استفاده کنید.برای تأثیر بیشتر این رنگ،آن را در کنار طوسی،سیاه و سفید به کار ببرید.بنفش ملایم زمانی که با رنگ بنفش پر رنگ و آبی همراه شود،بسیار نشاط آور است.

زرد ملایم

چطور است از نور طبیعی الهام بگیریم و دیوارهای خانه را به رنگ زرد در آوریم؟زرد ملایم مانند نور مصنوعی عمل می کند و اتاق شما را روشن می کند.این رنگ در کنار سفید و رنگ چوب فضایی کلاسیک و گرم به وجود می آورند.

قهوه ای شکلاتی

با اینکه رنگ های تیره نور اتاق را کم می کند و فضا را کوچک تر جلوه می دهد،اما رنگ قهوه ای شکلاتی رنگی است گرم که برای اتاق های کم نور مناسب می باشد.این رنگ را با رنگ های روشن مانند سفید،کف پوش هایی به رنگ روشن ملایم و پارچه های طرح دار هماهنگ کنید تا از سنگینی فضا بکاهد.

آبی آسمانی

این رنگ،فضاهای تاریک خانه شما را روشن می کند.ترکیب این رنگ با سفید یا چوب هایی به رنگ تیره،همیشه مورد توجه طراحان داخلی است.حتی برای زیبایی بیشتر می توانید کمی سبز فسفری یا آلبالویی به آن اضافه کنید.

نارنجی

رنگ کدو تنبل،نارنگی،پرتقال و ... تمام این درجه ها از رنگ نارنجی می تواند فضای تاریک خانه را روشن و گرم کنند.و همچنین این رنگ زیر نور چراغ،شمع و ... بیشتر می درخشد.

خاکستری

خاکستری به عنوان رنگی خنثی در طراحی دکوراسیون خانه استفاده می شود.یکی از دلایل محبوبیت این رنگ،امکان استفاده در فضاهای روشن و تاریک خانه است.برای فضاهای کم نور،از درجه های روشن این رنگ برای دیوارهای خانه و لوازم خانه،پرده و فرش و پرده های رنگی روشن تر استفاده کنید.

اخرایی

تفاوتی نمی کند کدام درجه از این رنگ را انتخاب کنید،گندمی یا طلایی،این رنگ کاربرد زیادی برای اتاق های تاریک دارد.اخرایی بیشتر برای فضاهای سنتی به کار می رود.همچنین ترکیب آن با سفید جذابیت خاصی به فضا می بخشد.از چوب هایی با رنگ تیره برای زیبایی بیشتر استفاده کنید.

صورتی

به کار بردن رنگ صورتی برای اتاق های کم نور،انتخابی مناسبی است.صورتی ملایم را برای دیوارها و صورتی پر رنگ را برای لوازم دیگر یا تنها برای یک دیوار به کار ببرید.

سبز فسفری

سبز فسفری فضای تاریک خانه را روشن می کند.معمولا این رنگ را برای یکی از دیوارهای خانه انتخاب می کنند اما شما می توانید تمام دیوارهایتان را به این رنگ درآورید.

طراحی داخلی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939


رنگ بلکا و نقاشی بلکا در مرور زمان

    نظر

رنگ بلکا و نقاشی بلکا در مرور زمان

پس از گذشت حدود 70 سال از تولید رنگ هنوز عیوب فراوانی در رنگ های شیمیایی وجود دارد.به همین دلیل دانش ایرانی بدین فکر افتاد که برای رنگ آمیزی اماکن و ساختمان ها ترکیبی از تفکرات قدیمی که مبنی بر استفاده از مواد طبیعی است و همچنین خلاقیت مدرنیسم را به عنوان پوشش های سلولزی به بازار ارائه دهد.با پیدایش بلکا به عنوان پوششی سلولزی نتیجه گیری می شود که بلکا صنعتی است که با مرور زمان جایگزین رنگ های ساختمانی خواهد شد و در عین حال زیبایی و سلامت بهداشتی و صرفه جویی منابع نفتی را به ارمغان می آورد.

نقاشی ساختمان با رنگ بلکا نقاشی پایتخت

آیا بلکا اقتصادی است یا خیر؟

در حال حاضر مصالح ساختمانی سنتی،توانایی برآورده کردن نیازهای امروزی بشر را ندارد.نیازهای عمومی صنعت ساختمان در سالهای اخیر،به دلیل حجم گسترده اطلاع رسانی و دستیابی به ابزارهای ارتباط جمعی مانند اینترنت افزایش یافته و آگاهی از وجود محصولات جدید و کم هزینه،علاقه مصرف کنندگان را به استفاده از اینگونه مصالح و تولیدات جدید و شیـک افـزایـش داده اسـت.در ایـن میـان فعالان در صنعت ساختمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند،با در نظر گرفتن صرفه اقتصادی و موارد فنی خاص،استفاده از این محصولات گسترش یافته است.
عوامل مهمی از جمله بهینه سازی مصرف انرژی،سبک سازی ساختمان ها،عوامل جوی و زلزله،سرعت اجرای بسیار بالا برای بهره برداری هر چه سریع تر از منافع سرمایه گذاری در این صنعت،از جمله مواردی است که در سال های اخیر توجه بسیاری به آن شده است.همچنین تولید کنندگان مصالح ساختمانی از دقت بالایی در تولید اینگونه محصولات ساختمانی برخوردار بوده و با استفاده از دانش علمی،اقتصادی،مدیریتی،اجتماعی،فرهنگی،زیبائی شناسی در این راه گام برداشته و پیش می روند.

مواد تشکیل دهنده رنگ بلکا

مخلوطی از پنبه سلولزی در رشته های الیاف و رزین سلولزی با انواع متنوعی از افزودنی های تزئینی و پایه آب است.ساختار بلکا به صورت نرم،دانه دار و رشته دار می باشد.مردم ژاپن به علت سرمای زیادی که بر آن جا حاکم است،برای اولین بار سبوس برنج را بعد از کوبیدن با چسب ترکیب نموده و به صورت لایه‌ای روی درها می‌مالیدند و از آن به عنوان عایقی در برابر سرما استفاده می‌کردند.بعدها این پوشش تکامل پیدا کرد و در اروپا استفاده شد و به جای سبوس و ساقه برنج از مواد دیگری استفاده شد.یعنی ماده اولیه سلولز بود و افزودنی‌ های فراوانی به آن اضافه شد که تنوع این محصول را افزایش داد و کم‌کم به صورت یک پوشش شناخته شده جایگاه خود را پیدا کرد و در تمام دنیا مورد استفاده قرار گرفت.

ساختار پوشش های سلولزی بلکا

بلکا پوششی است متشکل از الیاف پنبه ای،رزین های سلولزی،آراینده های معدنی،پیگمنت های مقاوم،روان کننده ها و سایر افزودنی هایی که به صورت خمیر و با استفاده از ماله های فلکسی گلاس بر روی سطح کار اجرا می شود.این نوع پوشش دارای خواص بسیاری بوده و در واقع می توان از آن به عنوان بهترین و زیباترین جایگزین برای رنگ و کاغذ دیواری یاد کرد.

با بلکا جلوه منزل خود را زیباتر کنیم

بلکا سریع اجرا می شود و زمان زیادی را برای نقاشی ساختمان از دست نمی دهید.بلکا قابل ترمیم است و شما می توانید خودتان این کار را به راحتی انجام دهید.بلکا ترک نمی خورد و دیوارهای شما زیبایی خود را از دست نمی دهند.بلکا قابل شستشو می باشد و میی توانید دیوار را با شامپو فرش و بخار شوی تمیز کنید.بلکا نیاز به زیرسازی ندارد و در هر محیطی می توانید آن را اجرا کنید.قابلیت اجرا بر روی کچ خاک،سیمان،کاشی،سرامیک،چوب و انواع رنگ را دارد و هزینه اجرای آن بسیار ارزان تر از رنگ است.بلکا عایق برودتی و حرارتی است و باعث می شود در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

نحوه اجرای رنگ بلکا بر روی سطوح مختلف

از آن جا که خمیر بلکا توسط آب ایجاد می شود،می تواند مواد قابل حل در آب موجود در زیر سازی را در خود حل کند،اگر این مواد در طول مدت خشک شدن به درون بلکا نفوذ کرده باشند به ایجاد طبله و تغییر رنگ در پوشش بلکا منجر می شود .
سطح آهن سیاه: از آن جا که آهن سیاه به سرعت زنگ می زند توصیه می شود قبل از اجرای بلکا سطح آن با رنگ روغنی کاور شود .
آهن گالوانیزه،شیشه،آلومینیوم: در صورتی که سطح این مواد چرب نباشد مشکلی برای اجرای بلکا وجود نخواهد داشت البته جهت سهولت در اجرا می توانید خمیر بلکا را کمی سفت تر انتخاب نمایید.
گچ نرمه،گچ سفید،سیمان نرم: گچ نرمه یا گچ سفید از مناسب ترین سطوح جهت اجرای بلکا بوده و محدودیتی در اجرای این پوشش وجود نخواهد داشت .
چوب و نئوپان : قبل از اجرای بلکا بر روی چوب و نئوپان لازم است ابتدا سطح آن ها با تترونیوم رزین آغشته شود و سپس زمان لازم برای خشک شدن به آن داده شود.این موضوع در مورد نئوپان که دارای شبکه فشرده ای نیست اهمیت بالاتری خواهد داشت .
سطوح گچ و خاک: تنها مشکلی که برای این سطوح وجود دارد خالی بودن دور درب ها و پنجره ها و همچنین عدم شمشه گیری نبش و کنج ها می باشد.برای اجرای پوشش بلکا و رسیدن به بالاترین کیفیت و زیبایی لازم است این نواقص جبران شوند .
کنیتکس آبی ( پلاستیک ) – رولکس: این پوشش ها معمولا چسبندگی مطلوبی به سطح زیرین خود ندارند و همچنین حلال آن ها آب می باشد و با اجرای بلکا بر روی آن ها تمام سطح یک جا کنده خواهد شد به همین دلیل توصیه می شود قبل از اجرای بلکا حتما سطح این پوشش ها به تترونیوم رزین کاملا آغشته شود و یا در صورت امکان تمامی سطوح سست از روی دیوار کنده شوند .
کنیتکس روغنی – رنگ روغنی: اجرای بلکا بر روی این سطوح به شرطی که دارای پوسیدگی نباشند به آسانی امکان پذیر خواهد بود .
سیمان زبر: تنها مشکلی که در اجرای بلکا بر روی سطوح سیمانی زبر می وتاند پیش بیاید وجود سطح متخلخل و نا صاف آن می باشد که موجب می شود در هر متر مربع مواد اولیه بیشتری مصرف شود.

مزایای نقاشی ساختمان با پوشش بلکا:

• تنوع نامحدود رنگ
این پوشش دارای تنوع بسیار بالای رنگ بوده و می توان از آن برای رنگ های ترکیبی استفاده نمود .
• سرعت اجرای بالا
هر کارگر ماهر می تواند در حدود 15 مترمربع از این پوشش را در هر ساعت اجرا نماید .
• قابلیت اجرا روی سطوح مختلف
اعم از سنگ،گچ خاک،گچ،رنگ روغن،رنگ پلاستیک،رنگ های پایه آب،شیشه،چوب،کاشی،سرامیک،انواع فلز و …
• قابلیت طراحی در اشکال مختلف
• سبکی:
وزن این پوشش در هر متر مربع 400 تا 700 گرم می باشد که در مقایسه با وزن گچ و رنگ در هر متر مربع (17 الی 25 کیلوگرم) بسیار سبک تر بوده که این امر باعث کاهش وزن ساختمان می شود .
• ایجاد آرامش محیطی:
به علت سطح بافت دار و زیبا و سازگار با محیط زیست فضایی بسیار گرم و جذاب و همراه با آرامش به فضای داخلی ساختمان می بخشد.
• عایق رطوبت
این پوشش رطوبت محیط را جذب کرده و باعث تعدیل رطوبت می گردد و رطوبت جذب شده در شرایط معکوس جوی به محیط بازگردانده می شود.بسیار مناسب جهت فضاهایی که از کولر های آبی در آن ها استفاده می گردد.
• عایق و جاذب صوت
سطح بافت دار این پوشش عایق بسیار مناسبی جهت کاهش حجم صداهای مزاحم و مانع از انعکاس امواج صوتی به میزان قابل ملاحضه ای ( 30% الی 50 % ) می باشد و اصطلاحا محیط را آکوستیک می نماید.
• عایق حرارت (کاهش قابل توجه مصرف انرژی)،دوام بالا
به علت بافت الیاف گونه عایق بسیار مناسبی جهت حفظ گرمای محیط می باشد و در راستای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان تأثیر بسزایی دارد.
• بدون بو و عدم ایجاد حساسیت
این پوشش چه در زمان اجرا و چه بعد ازآن فاقد هرگونه بو می باشد.
• مقاوم در برابر ضربه و آتش
بر خلاف رنگ و کاغذ دیواری این پوشش به دلیل خاصیت ارتجاعی موضعی خود در برابر ضربات مقاوم است.
• آنتی استاتیک (عدم جذب گرد و غبار معلق در هوا)
گرد و غبار،دوده و ذرات معلق در هوا را به خود جذب نمی کند (فاقد الکتریسیته ساکن).
• پوشاننده ترک ها و عیوب زیرکار
این پوشش نیازی به زیرسازی ندارد و تا حد زیادی ایرادات ناشی از وجود ترک ها و نا همواری های سطح کار را مخفی می نماید.
• عدم ترک خوردگی به دلیل پیوستگی بین الیاف
به دلیل خاصیت ارتجاعی مواد سلولزی،ترک هایی که در اثر نشست ساختمان و یا زلزله های خفیف در دیوار یا سقف ایجاد می شود را مخفی نگه می دارد.
• ترمیم پذیری آسان
این پوشش بر خلاف رنگ و کاغد دیواری در کمترین زمان و قابل ترمیم به بهترین شکل می باشد.
• قابلیت شستشو طبق دستورالعمل
این پوشش را می توان به کمک کف شامپو فرش به آسانی تمیز نمود.البته در صورت تمایل می توان این پوشش را با استفاده از رزین های مخصوص ضد آب نمود.
و سایر ویژگی های بلکا که نیازی به توضیح ندارند و عنوان آن ، خود گویای ویژگی بلکا است: 
کاهش بازتاب نور
طول عمر بالا

مواد تشکیل دهنده پوشش سلولزی (بلکا،پتینه،رومالین،روپاد)

پوشش سلولزی از الیاف مصنوعی که صرفا برای این امر تولید شده است،استفاده می شود.این محصول دارای چسب پودری CMC می باشد و هنگامی که با آب مخلوط می شود چسب پودری فعال می گردد همچنین این محصول دارای الیاف های ابریشمی است که به محصول اضافه می شود که به عنوان بلکای ابریشمی شناخته می شود برخی از مواد مثل اکلیل و میکا (نوعی سنگ تزئینی) به محصول اضافه می گردد،این محصول کاملا از مواد طبیعی تشکیل شده و هیچ نوع مواد شیمیایی در آن وجود ندارد به همین علت فاقد بو و مواد فرار می باشد و تنها آب به محصول اضافه شده و اجرا می شود.

مزایای پوشش های سلولزی و ابریشمی (بلکا،روپاد،رومالین):

* بهترین جایگزین برای رنگ،کاغذ دیواری،دیوار پوش و همینطور جایگزین رنگ و گچ در ساختمان های تازه ساخت که تا مرحله گچ و خاک پیش رفته است می باشد (نیازی به گچ کاری ندارد).
* دارای صرفه اقتصادی است.
* سرعت اجرای بالایی دارد.
* قابلیت اجرا روی همه سطوح صاف مثل گچ یا گچ و خاک،سیمان و حتی چوب و شیشه را دارا می باشد.
* با کمی جابجایی کمد و وسایل منزل قابل اجرا است.
* در برابر آتش،ضربه شدید و رطوبت مقاومت می کند.
* گرد و غبار روی آن نمی شیند.و تازگی خود را سال ها حفظ می کند.
* طول عمر بسیار بالایی دارد.
* ترک ها و عیوب زیر کار را از بین می برد.
* به راحتی قابل ترمیم است.
* زیبایی چشمگیری به محیط می بخشد.
* با پرکردن حفره ها و سوراخ های ریز حشرات موزی مثل سوسک را نابود می کند .
* عایق صوتی به شمار می رود و رفلکس صدا را تا حد زیادی کاهش می دهد.
* عایق حرارتی می باشد و با حفظ دمای محیط باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.
* مانند رنگ پلاستیک یا روغنی و گچ ترک نمی خورد و پوسیده نمی شود.
* حین و بعد از اجرا بو و مواد فرار ندارد.
* قابل شستشو با دستمال نمناک و شامپو فرش.

گروه طراحی دکوراسیون نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

 


انواع رنگ دیوار، رنگ آمیزی خانه!

انواع رنگ دیوار، رنگ آمیزی خانه!

مواد و مصالح

انتخاب رنگ اولین قدم در طراحی داخلی است.برای انتخاب بهترین رنگ برای فضای خانه دقت زیادی می طلبد که هم با فضای داخلی خانه هماهنگی داشته باشد،و هم شما رضایت داشته باشید.نوع رنگ دیوار هم اهمیت بسیاری دارد و می تواند تاثیرات زیادی بر فضای داخلی خانه شما داشته باشد.در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نقاشی ساختمان پایتخت

رنگ با پایه آب برای دیوار خانه

بسیاری از رنگ هایی که این روزها مصرف می شود،بر پایه آب می باشند.برای استفاده از رنگ پایه آب دقت زیادی لازم است.اگر دیوار قبلا دارای رنگ پایه روغن بوده است،پوشش جدید ممکن است بر روی آن ننشیند.در این شرایط باید دیوار را شستشو دهید و سطح دیوار را با سمباده کمی زبر کنید.و بعد آن را تمیز و خشک کنید تا پوسته جدا شده باعث بلند شدن پوشش جدید رنگ نشود.

مزایای رنگ پایه آب

انتشار کم مواد سمی
پاک شدن راحت با آب
خشک شدن سریع
پوشش الاستیک و منعطف برای مقاومت به خش خوردگی
رنگ ثابت،با گذشت زمان زرد نمی شود.

رنگ پایه روغن در طراحی فضای داخلی

رنگ پایه روغن برای عناصر چوبی براق از چمله درب و مبلمان و یا کفپوش مورد استفاده است.در بعضی موارد که به شکل سنتی رنگ پایه روغن ترجیح داده می شود،ممکن است شما رنگ پایه آب را مورد انتخاب قرار دهید.در این حالت رنگ هایی به نام (آلکید آب برد) یا (لعاب آب برد) معرفی می شوند.این رنگ ها به دلیل اینکه سطوحی صاف و با کیفیت بر جای می گذارند،بیشتر مشابه رنگ پایه روغن عمل می کنند.

مزایای رنگ پایه روغن

درخشان و براق
پوشش رنگ صاف (رد قلم بر روی دیوار باقی نمی ماند)
سطح سخت و با دوام بالا
تنوع رنگ دیوار

بعد از نقسیم بندی رنگ ها به دو نوع پایه آب و پایه روغن،رنگ ها از سوی دیگری به سه دسته تقسیم می شوند.رنگ های براق،رنگ های نیمه براق و رنگ های مات.میزان درخشندگی رنگ دیوار با توجه به تولید کننده آن می تواند متفاوت باشد ولی در بعضی از خصوصیات مشترک هستند:
دوام درخشندگی و براق بودن رنگ دیوار در انواع جدیدتر رنگ افزایش یافته و با توجه به این قضیه بسیاری از اشخاص به دنبال روش های خلاقانه ای می باشند که بتوانند رنگ ها را با هم ترکیب کرده و آن ها را هماهنگ کنند.افراد در استفاده از انواع رنگ اغلب تجربی عمل می کنند تا بتوانند تأثیر خوبی از لایه رنگ ایجاد شده بر روی دیوار دریافت کنند.نوارهای رنگی براقی که بر روی رنگ مات با تنالیته رنگی مشابه ایجاد می شود می تواند دیواری خاص و متفاوت را برای فضای داخلی منزل شما به وجود آورد.

رنگ های مات برای دیوار

رنگ های مات کمترین انعکاس نور و درخشندگی را دارند.
به دلیل مات بودن حالتی مخملی به دیوار می دهند.
نقص های روی دیوار و سقف را تا حدی پوشش می دهد.
رنگ های متنوعی دارد.
استاندارد مقبول برای درخشش دیوار را دارد.
گاهی اوقات ممکن است به سختی تمیز شود.
رنگ نیمه براق ساتنی
تا حدودی نور را انعکاس می دهد.
با دوام است.

در دکوراسیون داخلی در قسمت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به شستشوی راحت دارند مثل آشپزخانه و حمام.در این قسمت ها نیازی به درخشش زیاد برای دیوار نیست.

رنگ نیمه براق و براق برای دیوار

این نوع رنگ ها بیشترین میزان درخشش و براق بودن را شامل می شوند.
دارای بیشترین حد دوام و ماندگاری است و در برابر تمیز کردن های مداوم مقاومت بالایی دارند.
به طور سنتی برای ستون،قرنیز و درب ها کاربرد دارند.
می توانند به عنوان رنگ پایه در همه فضاهای داخلی خانه به کار روند ولی فراموش نکنید که می توانند نواقص و عیب ها را برجسته کنند.

بسیاری از طراحان داخلی استفاده از رنگ های براق برای دیوار را به گونه ای پیشنهاد می دهند که در قسمت هایی از رنگ مات هم در کنار رنگ براق به کار برده شود.رنگ های مات و براق به دلیل بافتی که ایجاد می کنند احساس آرامش و سکوت را ایجاد می کند و رنگ براق و درخشنده انرژی و هیجان را وارد فضای خانه می کند.استفاده از رنگ نیمه براق ساتنی در فضاهای کوچک و با نور طبیعی کم فضای دلنشینی به وجود می آورد.رنگ ساتنی به اندازه ای نور را منعکس می کند که رنگ به خوبی دیده شود.

گروه طراحی داخلی و دکوراسیون نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939


نقاشی دکوراتیو و پتینه کاری

نقاشی دکوراتیو و پتینه کاری

بشر با رنگ زندگی کرده است و با مفهوم آن آنقدر آشنا است که هرگز در جستجوی تعریف آن نبوده است!همه ما از تأثیرات رنگ ها در نمایش زیبایی ها و شگفتی های هستی با خبر هستیم.از کاربرد رنگ در روانشناسی و تاثیر فراوان آن در تعادل روحی و خلق و خوی آدمی نمی توانیم غافل شویم.

نقاشی ساختمان پایتخت

ملموس است که معماری داخلی و دکوراسیون جز با بهره گیری از هارمونی و کنتراست رنگ ها جلوه ای نخواهد داشت.و نقش رنگ در زندگی شهری،کسب و کار،تجارت و تبلیغات و نیز حتی صنعت،انکار شدنی نیست.
بسیــاری از مردم تصــورات محدودی در زمینه رنگ آمیزی خانه و یا محیط کار خود دارند و برای راحتی کار،اغلب از رنگ های روشن استفاده می کنند،بدون توجه به اینکه یک محیط می تواند با لایــه های ساده ای از یک رنگ مناسب به طور کامل تغییر کند،رنگی که متناسب با کاربرد محیط،وسایل،اکسسوری ها و حتی استفاده کنندگان آن محیط باشد.

نقاشی دکوراتیو که به اشتباه مترادف " پتینه کاری " استفاده میشود،به معنای انتخاب رنگ های متنوع و متناسب با کاربرد محیط و وسایل و لوازم یک فضا است که با تکنیک های حرفه ای اجراء می شود و موجب زنده شدن قالب های بی جان در معماری داخلی است.

پتینه و پتینه کاری

پتینه به زنگاری (رسوب سبز رنگ یا قهوه ای که سمی بوده) که بر اثر گذشت زمان بر روی ساخته های مسی یا مفرغی ایجاد می شود اطلاق می شود.
پتینه کاری به معنای " کهنه کاری " است که بر روی سطوح و اشیاء و احجام انجام می شودکه به منظور آنتیک نشان دادن یک وسیله به کار می رود و تنها آن بخش از تکنیک های نقاشی دکوراتیو را شامل می شود که در آن کهنه کاری صورت گیرد .
پتینه کاری به هنرمند و دکوراتور امکان می دهد که اشیاء و محیط را به صورت کلاسیک طراحی کند و حال و هوای فضا را قدیمی و کهنه نشان دهد.

مواد در نقاشی دکوراتیو

یک هنرمند نقاش دکوراتیو برای انجام نقاشی بر روی سطوح و اشیاء و احجام تنوع بسیار بالایی از رنگ ها،خمیرها،حلال ها و بعضی اوقات متریال های دکوراتیو را دارا است و هر روز تعداد زیادی نام و برند به لیست انتخاب او اضافه می شود.
برای یک هنرمند نقاش دکوراتیو تفاوتی نمی کند از چه نوع رنگی استفاده کند اما قطعا او به جدیدترین دست آوردهای روز در ارائه مواد دکوراتیو اشراف کامل خواهد داشت و واضح است که نوع مواد و مرغوبیت و کیفیت آن ها رابطه مستقیمی با قیمت خواهد داشت و در بعضی موارد جلوه کار را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
مواد خوب و دارای کیفیت بالا سخت در دسترس نقاش دکوراتیو قرار می گیرد و تا حدی گران است و دارای تنوع بسیاری است،و برای دکوراتیو بسیار مطلوب است که کارفرما در این زمینه با او همفکری لازم را داشته باشد و در نهایت انتخاب با توجه به سلیقه مشتری صورت می گیرد.

نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939