سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

نقاشی ساختمان - تغییر رنگ اتاق خواب

    نظر

نقاشی ساختمان - تغییر رنگ اتاق خواب

اضافه کردن رنگ به فضاهایی مانند اتاق خواب خود دارای اصول و قواعدی است،لزومی ندارد برای این که وسیله های داخل اتاق خواب با هم هماهنگ شوند همه وسیله ها به یک رنگ باشند.تنها کافی است تا از اجزا و عناصر داخلی اتاق خواب خود برای این کار بهره ببرید.

نقاشی ساختمان پایتخت

 

اتاق خواب های کوچک با تغییراتی بزرگ

اگر می خواهید در اتاق خوابی کوچک تغییراتی بزرگ اعمال کنید،به کوسن ها اطمینان کنید.وجود تعدادی کوسن با طرح های شلوغ و رنگارنگ می تواند به اتاق خواب شما چهره ای نو ببخشد،همچنین در کنار آن ها می توانید از یک تابلو که رنگ های مورد استفاده در آن با رنگ کوسن ها هماهنگ است هم استفاده کنید.

هماهنگی رنگ پرده و رو تختی

پرده ها از دیگر عناصر تاثیرگذار بر دکوراسیون داخلی هستند.اگر احساس می کنید که فضای اتاق خوابتان یکنواخت و کسل کننده شده است،تنها کافی است که لبه پرده ها و روتختی خود را با نوارهای رنگی دوردوزی کنید.آن وقت می توانید تغییراتی چشمگیر در فضای اتاق خوابتان را مشاهده کنید.

سقفی جذاب با رنگ های گرم

گاهی هم باید برای حضور رنگ در اتاق خواب از اجزای داخلی فضا مانند سقف کمک بگیرید.سقف اتاق خوابتان را با رنگی جذاب و گرم مثل نارنجی مایل به قرمز رنگ کنید تا تغییرات وسیعی را ببینید.اگر احساس کردید که رنگ کردن سقف ها شما را راضی نمی کند،می توانید از یک عنصر تزیینی دیگر که با رنگ سقف همخوانی دارد هم استفاده کنید.

اتاق خوابی متفاوت با استفاده از کاغذ دیواری های متفاوت

از دیوار پشت تخت خواب نباید غافل شد،دیوارهای پشت تختخواب جزء تأثیرگذارترین دیوارهای اتاق خـواب محسوب می شوند بنابراین قدرت زیادی برای ایجاد تغییر و تحولات در اتاق خـواب دارند،پس اگر مایلید به اتاق خود رنگ اضافه کنید این دیوار بهترین گزینه است.کاغذ دیواری مورد علاقه خود را خریداری کرده و روی دیوار نصب کنید و از زیبایی اتاق خوابتان لذت ببرید.

رنگ آمیزی اتاق خواب با رنگ های شاهانه

بنفش،رنگی پر انرژی در دکوراسیون است.اگر می خواهید اتاق خوابی شاهانه داشته باشید،استفاده از این رنگ در اتاق خوابتان را از یاد نبرید.البته استفاده بیش از حد از این رنگ می تواند چشمان شما را آزار دهد.بهترین راه برای اضافه کردن این رنگ این است که عناصر تأثیرگذار اتاق خواب مانند کوسن ها یا یکی از صندلی های را به این رنگ در آورید با این کار تأثیرگذاری کارتان بیشتر خواهد شد.

با استفاده از رنگ ها به اتاق خواب طراوت و سر زندگی هدیه دهید

چنانچه می خواهید اتاق خوابی با طراوت و سر زنده داشته باشید به طور حتم باید در آن ها از عناصر تزئینی رنگی استفاده کنید،مثلا می توانید رو تختی و پرده ها را از یک نوع و یک رنگ انتخاب کنید تا هم هماهنگی میان لوازم اتاقتان ایجاد شود،و هم اتاق خوابتان جانی دوباره بگیرد و طراوت و سرزندگی مهمان آن شود.

ایجاد هیجان با استفاده از رنگ ها

داشتن یک زندگی سالم با عنصر هیجان.این عنصر به طرق متفاوتی می تواند در زندگی ما حضور داشته باشد،یکی از این راه ها استفاده از رنگ هایی است که دیدن آن ها باعث ایجاد هیجان در فرد می شوند،مانند طیف های رنگ قرمز.رنگ قرمز از جمله رنگ هایی است که می تواند اتاق خواب شما را کاملا دگرگون کند.

اگر به دنبال خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه خود با رنگ مولتی کالر و رنگ بلکا یا سایر رنگ ها هستید با ما تماس بگیرید.سفارشات نقاشی ساختمان در تهران و نقاشی ساختمان در کرج پذیرفته می شود.