سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

بزرگ جلوه دادن یک اتاق

    نظر

بزرگ جلوه دادن یک اتاق 

چگونه میتوانیم با رنگ آمیزی دیوارها،ابعاد یک اتاق را بیش از آن چه که هست نشان دهیم؟
در مرحله نخست،حتما رنگی را انتخاب می کنید که با آن چه در ذهن دارید مطابقت داشته باشد.مهم این است که حتی اگر رنگ مورد نظر شما هر رنگی به جز سفید باشد،تمام اتاق ها را باید با نوعی از رنگ سفید رنگ آمیزی کنید تا نتیجه،رنگی یک دست باشد.در ادامه ده توصیه آمده است که می تواند در مراحل بعدی رنگ آمیزی و چیدمان مفید باشد:

 

نقاشی ساختمان پایتخت

جهت ایجاد جذابیت در یک اتاق،از وسایلی که همرنگ دیوار هستند استفاده نکنید.برای انتخاب رنگ دیوار،لوازم منزل خود را در نظر داشته باشید و با توجه به رنگ های موجود در آن،رنگی متناسب را انتخاب کنید.به یاد داشته باشید که ترکیبات متنوع،فضایی پویا و نیرو بخش ایجاد خواهد کرد.
اگر برای هر اتاق رنگی مجزا در نظر گرفته اید،فضاهای بین اتاق ها از جمله راهرو،ورودی و راه پله را به رنگ خاکستری ملایم با ته رنگی از رنگ استفاده شده در دیوار رنگ آمیزی کنید تا تبدیل رنگ ها به یکدیگر زیباتر شود.
رنگی را برای خانه در نظر بگیرید و آن را در حجم های متفاوت در اتاق ها به کار ببرید.این رنگ می تواند در یک اتاق رنگ غالب،در اتاقی دیگر رنگ چند وسیله و در اتاق سوم برای زیبایی در گوشه و کنار به کار برده شود.چنین روشی،هماهنگی را در تمام خانه برقرار می کند.
رنگ های روشن،دارای روح هستند و فضا را گسترده تر نشان می دهند و در نتیجه اتاق را بزرگ تر و روشن تر از آن چه که هست نشان می دهند.رنگ های تیره گرم و فریبنده هستند و به اتاق های بسیار بزرگ،حالتی خودمانی و دوستانه می دهند.
اگر می خواهید دیوارهایی را به رنگ تیره یا بسیار درخشان درآورید،بتونه کاری و آستری را هم از همان رنگ بزنید.
نواقص معماری را با استفاده از رنگ های خنثی در دیوار،سقف و کف اتاق به طوری که حالتی یکنواخت و یکپارچه به خود بگیرند،برطرف نمایید.
برای بلند جلوه دادن دیوارها،رنگ آهار را تا سقف به طور یکنواخت ادامه دهید و در نزدیکی سقف رنگ را با نوارهای تزئینی و مانند آن قطع نکنید.اگر سقف دارای حاشیه تزئینی یا لبه برجسته است،می توانید این قسمت ها را نیز به رنگ دیوار درآورید.رنگ روشن سقف را بلندتر جلوه می دهد.
جهت کوتاه نشان دادن سقف های بسیار بلند و یا ایجاد صمیمیت بیشتر در یک اتاق،رنگ دیوار را از 20 تا 30 سانتی متر مانده به سقف قطع کنید و قسمت های باقیمانده آن را به رنگ سقف رنگ آمیزی کرده یا با نوارهای تزئینی بپوشانید.تیره کردن سقف هم می تواند چنین حالتی را ایجاد کند.
با رنگ آمیزی دیوارهای کوتاه تر به رنگی تیره تر از دیوارهای بلندتر می توانید یک اتاق کشیده و باریک را عریض تر جلوه دهید.
اگر برای سقف اتاقی رنگ سفید را در نظر دارید،برای هماهنگ کردن رنگ اتاق با سقف،مقدار کمی از رنگ دیوار را به رنگ سفید اضافه کنید.

گروه طراحی داخلی نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر و ...) مشغول فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939

 


پوشش رومالین در نقاشی ساختمان

    نظر

پوشش رومالین

رومالین جدیدترین تکنولوژی در پوشش های ساختمانی است.این محصول از پالپ ها،الیاف مصنوعی،آراینده‌ های معدنی و دیگر مواد تشکیل شده است و به منظور پوشش رویه و یا تزئین در ساختمان ها به کار برده می شود.رومالین دارای قابلیت های بالایی است و به همین دلیل از هر نظر نسبت به انواع پوشش های دیوار و سقف،از قبیل کاغذ دیواری،رنگ،کنیتکس،گرانول و غیره دارای برتری است.

نقاشی ساختمان پایتخت

مزایای استفاده از رومالین

تنوع بسیار زیاد در رنگ
امکان انتخاب و سفارش رنگ دلخواه علاوه بر طرح های موجود
قابلیت شستشو
قابلیت چسبندگی به کلیه سطوح
آنتی استاتیک و دفع کننده گرد و غبار
عایق حرارت و صوت
پایداری بیشتر در برابر رطوبت،در مقایسه با رنگ ها و پوشش های دیگر
سرعت اجرای بسیار بالا
نواقص زیر کار را می پوشاند
قابلیت ترمیم دارد
بدون بو و مسمومیت
ضد احتراق
اجرای بسیار آسان در مقایسه با پوشش های دیگر

رومالین،با توجه به مشخصات ذکر شده در بالا،از نظر کیفیت،زیبایی و هزینه نسبت به محصولات مشابه دارای امتیاز می باشد.رومالین را می توان به عنوان بهترین نوع پوشش ساختمانی برای اجرا در دیوارها و سقف های ساختمان های مسکونی،هتل ها،اماکن عمومی،رستوران ها،بیمارستان ها،استودیوهای ضبط صدا و تصویر،دکورهای سینمایی سالن های تئاتر،فروشگاه‌ ها ورزشگاه‌ ها،ادارات و ... به کار گرفت.

مشخصات فنی رومالین

با توجه به حجم گسترده سرمایه گذاری در بخش ساختمان از جمله پروژه های انبوه سازی،ایجاد مراکز توریستی،سیاحتی و...،تصمیم گیری های مناسب جهت ارتقاء ارزش افزوده،طراحی بهینه و سرعت در پیشرفت و تکمیل این پروژه ها مورد توجه و اهمیت کارفرما و مجریان این طرح ها قرار گرفته است.اهمیت بازگشت سریع سرمایه گذاری آن ها را ترغیب کرد تا گام مؤثری در این زمینه بردارند و همگام با متحول شدن صنعت ساختمان سازی،تکنولوژی مناسبی در این راستا به کار گیرند.
همگام با انجام اقدامات مناسب در بخش سازه،در بخش نازک کاری هم با در نظر گرفتن محدودیت امکانات اجرایی و عدم وجود مصالح گوناگون و سریع الاجرا و با دوام در این بخش و همچنین استفاده مداوم و یکنواخت از محصولاتی نظیر کنیتکس و کاغذ دیواری،سنگ و غیره،لزوم استفاده از یک پوشش ساختمانی که علاوه بر سرعت اجرایی بسیار بالا،استحکام،کیفیت،تنوع و زیبایی و را نیز دارا باشد،اجتناب ناپذیر بود.
صرفه جویی در زمان و بازگشت سریع سرمایه به دلیل سادگی و سرعت اجرایی بسیار بالای این پوشش و همچنین قابلیت چسبندگی پوشش رومالین در کلیه سطوح و قابلیت جایگزینی این پوشش بجای دو آیتم سفید کاری و نقاشی مورد توجه است.
صرفه جویی در هزینه و انرژی و زمان برای تدارک مصالح و پیمانکاران
صرفه جویی در هزینه و انرژی و زمان برای نظارت و کنترل اجرایی
صرفه جویی در هزینه حمل و نقل و انبارداری
صرفه جویی در هزینه مرمت و نگهداری به دلیل انعطاف پذیری و مقاومت کششی قابل ملاحظه رومالین در برابر ترک های زیر کار،حاصل از نشست اولیه ساختمان یا افت مصالح و همچنین پایداری قابل ملاحظه این پوشش در برابر رطوبت و عوامل آسیب زای دیگر
قابلیت گرد روبی با جارو برقی به دلیل خاصیت آنتی استاتیک و تمیز کردن بر طبق دستور العمل و بالا بودن عمر مفید این پوشش.
قابلیت ایجاد خاصیت شست و شو برای مصارف خاص (مانند فضا های مرطوب،مصارف صنعتی)
عدم صرف هزینه های تعویض رنگ به طور متوسط در هر دو سال یک بار به دلیل عمر متوسط پوشش رومالین تا 8 الی 10 سال
صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی در دراز مدت به دلیل پرت حرارتی بسیار کم و غیر قابل قیاس با پوشش های دیگر
ارزش افزوده مصالح مصرفی به دلیل خاصیت آکوستیک و جذب صوت.مناسب برای استفاده در محیط هایی با آلودگی صوتی زیاد
ارزش افزوده مصالح مصرفی به دلیل مقاومت در برابر آتش در هنگام آتش سوزی
صرفه اقتصادی استفاده بهینه از پوشش رومالین در ادغام با پنل های پیش ساخته سبک به شرح ذیل است:
حذف اندود گچ و خاک و برابری هزینه رومالین با هزینه گچ و خاک سفید کاری
حدود صرفه جویی در کل زمان ساخت پروژه به دلیل سرعت زیاد در سه مرحله سفت کاری،نازک کاری و تاسیسات برقی
حدود صرفه جویی در فولاد مصرفی ساختمان به دلیل کم شدن وزن سفت کاری ساختمان (سبک سازی وزن سازه) و افزایش مقاومت ساختمان در برابر زلزله
عدم ایجاد بوی ناخوشایند رومالین در هنگام اجرا،سادگی اجرا و نظافت محیط در هنگام اجرا
ایجاد آرامش محیطی به دلیل بافت ویژه این پوشش و لحاظ کردن مبحث روانشناسی رنگ ها در طراحی معماری سازه

رومالین دکوراتیو

برای ایجاد فضای دکوراتیو در طراحی داخلی ساختمان ها و در پروژه هایی نظیر اماکن توریستی و فرهنگی مانند هتل ها و کتابخانه ها،رستوران ها،سالن های اجتماعات،آمفی تئاترها و سینماها،مراکز تجاری و ... به کار برده می شود.
امروزه طراحان و معماران موفق جهان در طراحی داخلی ساختمان و خلق آثاری جذاب پوشش های الیافی را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی کار خود انتخاب نموده اند.

ویژگی برجسته رومالین

از دیگر ویژگی های برجسته و منحصر به فرد رومالین،سطوح دارای بافت و غیر یکنواخت است که این محصول را از دیگر پوشش های ساختمانی مجزا ساخته و توانسته یکنواختی را از نگاه بیننده دور نموده و به محیط شادابی،جذابیت و آرامش خاصی ببخشد. 
رومالین هم از لحاظ کیفیت،هم از لحاظ زیبایی و نوع آوری و هم از لحاظ اقتصادی نسبت به محصولات مشابه مناسب تر است و می توان از آن به عنوان یک پوشش عمده ساختمانی استفاده نمود.این پوشش ساختمانی اکنون در تمامی دنیا شناخته شده است و در آینده ای نزدیک به خاطر ویژگی های فنی و اجرایی،همچون دیگر کشورها جایگزینی مناسب برای بسیاری از روش های پوشش سطوح خواهد شد.

نحوه نگهداری و شستشو

جهت نگهداری و بالا بردن عمر رومالین توصیه می شود در مناطق آلوده،یک بار در سال و در مناطق دیگر هر دو سال یک بار سطوح پوشیده از رومالین با جارو برقی گرد و غبار را بزدایید.بسیاری از آلودگی ها را می توان با برس یا فرچه نرم از روی سطوح تمیز نمود.در صورتی که نیازی به شستشو در سطوح به وجود آید،ابتدا محل مورد نظر را توسط برس یا فرچه نرم و یا فشار باد تمیز نمود (تا گرد و غبار از سطوح جدا شود) سپس با کف شامپو فرش و ابری نرم و تمیز،سطوح مورد نظر را شستشو داد.باید توجه داشت که تا حد امکان باید از کف شامپو فرش بدون استفاده از آب (مانند شستشوی فرش و مبلمان) عملیات شستشو را انجام داد.
برخی از مدل های رومالین غیر قابل شستشو بوده و به دلیل سختی خاص الیاف آن ها،بهتر است پس از اجرا دستمال مرطوبی به جهت یکدست کردن سطح،روی آن ها کشیده شود.ضمناً اجرای آن ها به دلیل مسائل فنی در مناطق مرطوب میسر نیست.

طراحی داخلی نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر و ...) مشغول فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939


اصول صحیح رنگ آمیزی دیوار

اصول صحیح رنگ آمیزی دیوار

نقاشی ساختمان مراحلی دارد که باید رعایت شود تا نتیجه ای مطلوب داشته باشد.این به این معنی نیست اگر مراحل قبلی را انجام ندهیم رنگ یا بتونه به دیوار نخواهد چسبید.بلکه به معنی این است که اگر مرحله قبلی به درستی انجام نشود نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد.

نقاشی ساختمان پایتخت

 به طور مثال اگر سطح دیوار گچی روغن کاری نشود،نمی توان روی دیوار بتونه کاری انجام داد و اگر بدون روغن کاری بتونه کاری و یا رنگ آمیزی انجام شود بعد از گذشت مدتی رنگ از دیوار کنده و پوسته پوسته خواهد شد.روغن کاری از بین برنده گرد و غبار و ایجاد حالت چسبندگی بین گچ و دیوار و رنگ می باشد و همچنین باعث جذب بیشتر رنگ توسط گچ دیوار شده و در نتیجه پوشش رنگ کمتر خواهد شد .

مراحل رنگ آمیزی دیوار از روی گچ

زدودن گرد و غبار و باز کردن ترک ها
روغن کاری دیوار
بتونه دست اول
بتونه دست دوم
سمباده کاری جزئی کنج دیوار
آستر دست اول
لکه گیری
سمباده کاری دقیق
آستر دست دوم
رنگ رویه

مراحل رنگ آمیزی دیواری که قبلا رنگ شده است

باز کردن ترک ها
لکه گیری و ترمیم ترک ها
سمباده کاری
آستر دست اول
لکه گیری دقیق
سمباده کاری
آستر دست دوم
رنگ رویه

چگونه دیوارها را با اسپری‌ رنگ بزنیم؟

اگر می خواهید دیوارهای منزل خود را رنگ آمیزی کنید اسپری های رنگ می توانند در سرعت بخشیدن به انجام کار مؤثر باشند.برخی از این اسپری ها با جریان برق تغذیه می شوند.مخرن زیری اسپری را پر کنید‏‏‎.و پس از آن تنها کاری که شما باید انجام دهید فشردن ماشه اسپری برای رنگ زدن است.
بهترین اسپری های رنگ برای رنگ آمیزی اتاق ها رنگ هایی هستند که بدون هوا باشند.ابن نوع اسپری ها کمتر هوا خارج می کنند و کاربردی تر هستند.
برای آغاز رنگ آمیزی با اسپری ابتدا باید از سقف ها شروع کنید.اگر رنگ سقف با رنگ دیوارها متفاوت باشد،باید قسمت های فوقانی دیوارها را با کاغذهای ضد آب پلاستیکی و یا کاغذهای محکم قهوه ای بپوشانید همچنین باید کف زمین را نیز با لباس ها بی استفاده یا هر چیز غیر قابل استفاده دیگری بپوشانید .
مزیت دیگری که رنگ های اسپری نسبت به رنگ های رولی و یا قلمویی دارند این است اگر از رنگ درست استفاده شود به اطراف پاشیده نمی شود ولی با این حال بهتر است که یک لباس آستین بلند و یک شلوار بلند که دیگر از آن استفاده نمی کنید بپوشید تا در برابر پاشیدن احتمالی رنگ محافظت شوید.همچنین می توانید از یک جفت دست کش پلاستیکی برای محافظت از دستانتان و یک عدد عینک راحت برای محافظت از چشمانتان استفاده کنید .
پنجره ها و درها را باز بگذارید تا تهویه مناسب به راحتی صورت گیرد سپس دستگاه را از رنگ پر کنید و اسپری را به برق وصل کنید و ابتدا از سقف شروع کنید و آن را رنگ کنید.ابتدا از گوشه های اتاق شروع کنید و همین طور ادامه بدهید چپ و راست‏‎،بالا و پایین .
در انتهای کار سقف کل قسمت های رنگ شده را چک کنید تا مطمئن شوید جایی بدون رنگ باقی نمانده باشد.زمانی که رنگ کاری تمام شد مخزن رنگ را از رنگ های باقی مانده خالی کنید و مخزن را تمیز کنید و طبق دستورالعمل شرکت سازنده آن عمل کنید.
با دقت کاغدهایی را که به دیوارها چسبانده بودید جدا کنید،قبل از رنگ کردن دیوارها،از این کاغذها می‌توانید برای پوشاندن قسمت هایی از اتاق که نمی‌خواهید رنگ شود استفاده کنید.علاوه بر سقف ها لازم است که قاب درها و پنجره ها‏،پریزهای برق‎،قرنیزها و لوله های بخاری را بپوشانید تا از رنگ شدن آن ها جلوگیری کنید.
برای رنگ کردن دیوارها شما به یک رول نقاشی پهن و دسته بلند نیاز پیدا می کنید،دوباره مخرن اسپری را پر کنید و رنگ را در محل نگه دارید.کار را باید از گوشه اتاق ها شروع کنید باید طوری آن را نگه دارید که لبه آن در شکاف بین سقف و دیوار قرار بگیرد.
اسپری رنگ را به آهستگی روی دیوارها حرکت دهید تا کل دیوار رنگ شود و به همین ترتیب ادامه دهید تا همه دیوارها رنگ شوند،بعد از پایان کار مثل قبل عمل کنید،مخزن را از رنگ خالی کرده و خوب تمیز کنید چون در غیر این صورت رنگ در داخل مخزن خشک و سخت می شود.
کار رنگ آمیزی شما در این جا به پایان می‌رسد.

گروه نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر و ...) مشغول فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939


پوشش های سلولوزی بلکا و رومالین

پوشش های سلولوزی بلکا و رومالین

بلکا،پتینه،رومالین و… نام شرکت های تولید کننده پوشش سلولزی است.محصول یکی است اما دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی است.

نقاشی ساختمان پایتخت

بلکا چیست؟

بلکا موادی است سلولزی که محصول ترکیب سلولز پنبه،کاغذ،چسب پودری(cmc)،و همچنین سنگ های تزئینی است،الیاف طبیعی پنبه سلولز توسط دستگاه ‌های مخصوص در ابعاد بسیار ریز خرد شده و سپس با میزان مشخصی از رزین سلولزی و سنگ های تزئینی کاملاً مخلوط می شود.بلکا محصولی پودری می باشد که اجرا کننده فقط به آن آب اضافه می کند تا به صورت خمیر در آید و سپس به وسیله ماله مخصوص،بلکا را با ضخامت 2 میلی متر بر روی دیوار اجرا می کند.بلکا جایگزینی مناسب به جای استفاده از رنگ و کاغذ دیواری می باشد،این نوع پوشش به علت تشکیل شدن از مواد اولیه کاملاً طبیعی می‌تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان ها مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای استفاده از پوشش های سلولزی در سقف و دیوار:

• جهت اجرا نیازی به زیرسازی اولیه ندارد از اینرو در وقت و هزینه صرفه جویی شده و برخلاف انواع دیوارکوب PVC و MDF فضای خالی بین پوشش و دیوار اصلی ایجاد نخواهد شد.
• بلکا به دلیل پوشش دادن سطوح بطور کامل، نوعی عایق صوتی و حرارتی به شمار می رود.
• به دلیل خاصیت آنتی استاتیک مواد اولیه بلکا (پتینه - روپاد - رومالین)? این پوشش ها گرد و غبار را بخود جذب نمی کنند.
• به جهت استفاده از مواد با کیفیت، پایداری زنگ و طرح خود را به مرور زمان از دست نمی دهند.
• از آنجا که این مواد مستقیما بر روی دیوار قرار میگیرند در برابر ضربه مقاومت خوبی داشته و در سطوح آن ترک خوردگی بوجود نخواهد آمد.
• در صورت کنده شدن به راحتی قابل ترمیم و بازسازی می باشد.
• جهت اجرای پوشش بلکا نیازی به تخلیه محل نبوده و به دلیل استفاده از مواد کاملا طبیعی در ترکیبات آن با محیط زیست سازگار بوده و هیچگونه حساسیت و آلرژیی ایجاد نمیکند.
• در اجرای بلکا به راحتی می توان از ترکیب رنگ های مختلف استفاده نموده و طرح های زیبایی بوجود آورد.
• از آنجا که این پوشش ها از تنوع بالای طرح و رنگ برخوردارند به راحتی میتوان با مبلمان و سایر اثاثیه تناسب رنگ ایجاد نمود.

پوشش رومالین:

رومالین جدیدترین تکنولوژی در مبحث پوشش های ساختمانی است.این محصول از پالپ ها،الیاف مصنوعی،آراینده‌ های معدنی و دیگر مواد تشکیل شده است و به منظور پوشش رویه و یا تزئین در ساختمان ها به کار برده می شود.رومالین دارای قابلیت های بالایی است و به همین دلیل از هر نظر در برابر انواع پوشش های دیوار و سقف،از قبیل کاغذ دیواری،رنگ،کنیتکس،گرانول و غیره دارای برتری است.

مزایای استفاده از رومالین:

• تنوع بسیار زیاد در رنگ
• امکان انتخاب و سفارش رنگ دلخواه علاوه بر طرح های موجود
• قابلیت شستشو
• قابلیت چسبندگی به کلیه سطوح
• آنتی استاتیک و دفع کننده گرد و غبار
• عایق حرارت و صوت
• پایداری بیشتر در برابر رطوبت،در مقایسه با رنگ ها و پوشش های دیگر
• سرعت اجرای بسیار بالا
• نواقص زیر کار را می پوشاند
• قابلیت ترمیم دارد
• بدون بو و مسمومیت
• ضد احتراق
• اجرای بسیار آسان در مقایسه با پوشش های دیگر

رومالین،با توجه به مشخصات ذکر شده در بالا،از نظر کیفیت،زیبایی و هزینه نسبت به محصولات مشابه دارای امتیاز می باشد.رومالین را می توان به عنوان بهترین نوع پوشش ساختمانی برای اجرا در دیوارها و سقف های ساختمان های مسکونی،هتل ها،اماکن عمومی،رستوران ها،بیمارستان ها،استودیوهای ضبط صدا و تصویر،دکورهای سینمایی سالن های تئاتر،فروشگاه‌ ها ورزشگاه‌ ها،ادارات و ... به کار گرفت.
در آینده به توضیحات بیشتری در مورد پوشش رومالین خواهیم پرداخت.

نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939


رنگ های مولتی کالر در پوشش دکوراتیو و تزئینی

رنگ های مولتی کالر در پوشش دکوراتیو و تزئینی

پوشش های دکوراتیو دسته ای از پوشش ها می باشند که حالت تزئینی (دکوراتیو) دارند.این پوشش ها شامل رنگ های مولتی کالر،رنگ های چرم نما،رنگ ترک و… می شوند.
در ادامه مطلب به توصیف رنگ مولتی کالر و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

نقاشی ساختمان پایتخت

 این نوع رنگ پوششی دکوراتیو و همچنین تزئینی است که اغلب برای مغازه ها و در حیاط ها و در بعضی موارد برای دیوارها و سقف های داخلی ساختمان به کار برده می شود.این نوع رنگ ها فقط به صورت اسپری استفاده می شوند و قلم و غلطک برای اجرای این رنگ کاربرد ندارد.

برای اجرای این رنگ اسپری های مخصوصی وجود دارد که گالن این رنگ به طور مستقیم درون دیگ اسپری ها قرار می گیرد و بر روی سطح مورد نظر اسپری می شود.
نکته مهم در اجرای این نوع رنگ ها تجربه در رنگ سازی است.نکته قابل توجه در زمینه رنگ مولتی کالر تفاوت بالای قیمت های اجرا است که توسط نقاشان اعلام می شود.این تفاوت قیمت ها بستگی به نوع اجرا خواهد داشت.نوع استاندارد اجرای مولتی کالر شباهت زیادی به رنگ روغنی دارد.
در سطوح گچی باید همانند،روغن زیرکار و بتونه کامل (ماستیک) و 2 دست رنگ روغنی اجرا شود و بعد از آن رنگ مولتی کالر بر روی زیر سازی روغنی اجرا شود.در نوع استاندارد اجرا : باید یک گالن رنگ مولتی کالر را برای 20 الی 25 متر مربع از سطح استفاده کرد.
در اجرای با کیفیت مولتی کالر باید نمونه کد انتخابی بر روی کاتالوگ با هر قسمت از سطحی که مولتی کالر بر آن اجرا شده یکسان و یک شکل باشد.
مولتی کالر امکان رقیق شدن به وسیله حلال (هیچ نوع حلال : آب یا نفت یا تینر یا …) را ندارد.مولتی کالر قابلیت مخلوط شدن به وسیله هم زن ندارد و برای هم زدن مولتی کالر باید گالن این رنگ را قبل از باز کردن به شدت تکان داد تا محتویات گالن به نحو مطلوب مخلوط شود.
مولتی کالر قابلیت شستشوی 100% ندارد ولی در مقابل آب مقاومت دارد.در برخی موارد برای قابلیت شستشوی مولتی کالر از کیلر روغنی استفاده می شود که قابلیت شستشو به این رنگ می دهد ولی نمای رنگ را زرد فام می کند.برای شستشوی این رنگ تجربه و تبحر مجری لازم است و هزینه اجرا را کمی افزایش می دهد.

نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939