سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

پوشش رومالین در نقاشی ساختمان

    نظر

پوشش رومالین

رومالین جدیدترین تکنولوژی در پوشش های ساختمانی است.این محصول از پالپ ها،الیاف مصنوعی،آراینده‌ های معدنی و دیگر مواد تشکیل شده است و به منظور پوشش رویه و یا تزئین در ساختمان ها به کار برده می شود.رومالین دارای قابلیت های بالایی است و به همین دلیل از هر نظر نسبت به انواع پوشش های دیوار و سقف،از قبیل کاغذ دیواری،رنگ،کنیتکس،گرانول و غیره دارای برتری است.

نقاشی ساختمان پایتخت

مزایای استفاده از رومالین

تنوع بسیار زیاد در رنگ
امکان انتخاب و سفارش رنگ دلخواه علاوه بر طرح های موجود
قابلیت شستشو
قابلیت چسبندگی به کلیه سطوح
آنتی استاتیک و دفع کننده گرد و غبار
عایق حرارت و صوت
پایداری بیشتر در برابر رطوبت،در مقایسه با رنگ ها و پوشش های دیگر
سرعت اجرای بسیار بالا
نواقص زیر کار را می پوشاند
قابلیت ترمیم دارد
بدون بو و مسمومیت
ضد احتراق
اجرای بسیار آسان در مقایسه با پوشش های دیگر

رومالین،با توجه به مشخصات ذکر شده در بالا،از نظر کیفیت،زیبایی و هزینه نسبت به محصولات مشابه دارای امتیاز می باشد.رومالین را می توان به عنوان بهترین نوع پوشش ساختمانی برای اجرا در دیوارها و سقف های ساختمان های مسکونی،هتل ها،اماکن عمومی،رستوران ها،بیمارستان ها،استودیوهای ضبط صدا و تصویر،دکورهای سینمایی سالن های تئاتر،فروشگاه‌ ها ورزشگاه‌ ها،ادارات و ... به کار گرفت.

مشخصات فنی رومالین

با توجه به حجم گسترده سرمایه گذاری در بخش ساختمان از جمله پروژه های انبوه سازی،ایجاد مراکز توریستی،سیاحتی و...،تصمیم گیری های مناسب جهت ارتقاء ارزش افزوده،طراحی بهینه و سرعت در پیشرفت و تکمیل این پروژه ها مورد توجه و اهمیت کارفرما و مجریان این طرح ها قرار گرفته است.اهمیت بازگشت سریع سرمایه گذاری آن ها را ترغیب کرد تا گام مؤثری در این زمینه بردارند و همگام با متحول شدن صنعت ساختمان سازی،تکنولوژی مناسبی در این راستا به کار گیرند.
همگام با انجام اقدامات مناسب در بخش سازه،در بخش نازک کاری هم با در نظر گرفتن محدودیت امکانات اجرایی و عدم وجود مصالح گوناگون و سریع الاجرا و با دوام در این بخش و همچنین استفاده مداوم و یکنواخت از محصولاتی نظیر کنیتکس و کاغذ دیواری،سنگ و غیره،لزوم استفاده از یک پوشش ساختمانی که علاوه بر سرعت اجرایی بسیار بالا،استحکام،کیفیت،تنوع و زیبایی و را نیز دارا باشد،اجتناب ناپذیر بود.
صرفه جویی در زمان و بازگشت سریع سرمایه به دلیل سادگی و سرعت اجرایی بسیار بالای این پوشش و همچنین قابلیت چسبندگی پوشش رومالین در کلیه سطوح و قابلیت جایگزینی این پوشش بجای دو آیتم سفید کاری و نقاشی مورد توجه است.
صرفه جویی در هزینه و انرژی و زمان برای تدارک مصالح و پیمانکاران
صرفه جویی در هزینه و انرژی و زمان برای نظارت و کنترل اجرایی
صرفه جویی در هزینه حمل و نقل و انبارداری
صرفه جویی در هزینه مرمت و نگهداری به دلیل انعطاف پذیری و مقاومت کششی قابل ملاحظه رومالین در برابر ترک های زیر کار،حاصل از نشست اولیه ساختمان یا افت مصالح و همچنین پایداری قابل ملاحظه این پوشش در برابر رطوبت و عوامل آسیب زای دیگر
قابلیت گرد روبی با جارو برقی به دلیل خاصیت آنتی استاتیک و تمیز کردن بر طبق دستور العمل و بالا بودن عمر مفید این پوشش.
قابلیت ایجاد خاصیت شست و شو برای مصارف خاص (مانند فضا های مرطوب،مصارف صنعتی)
عدم صرف هزینه های تعویض رنگ به طور متوسط در هر دو سال یک بار به دلیل عمر متوسط پوشش رومالین تا 8 الی 10 سال
صرفه جویی در مصرف سوخت و انرژی در دراز مدت به دلیل پرت حرارتی بسیار کم و غیر قابل قیاس با پوشش های دیگر
ارزش افزوده مصالح مصرفی به دلیل خاصیت آکوستیک و جذب صوت.مناسب برای استفاده در محیط هایی با آلودگی صوتی زیاد
ارزش افزوده مصالح مصرفی به دلیل مقاومت در برابر آتش در هنگام آتش سوزی
صرفه اقتصادی استفاده بهینه از پوشش رومالین در ادغام با پنل های پیش ساخته سبک به شرح ذیل است:
حذف اندود گچ و خاک و برابری هزینه رومالین با هزینه گچ و خاک سفید کاری
حدود صرفه جویی در کل زمان ساخت پروژه به دلیل سرعت زیاد در سه مرحله سفت کاری،نازک کاری و تاسیسات برقی
حدود صرفه جویی در فولاد مصرفی ساختمان به دلیل کم شدن وزن سفت کاری ساختمان (سبک سازی وزن سازه) و افزایش مقاومت ساختمان در برابر زلزله
عدم ایجاد بوی ناخوشایند رومالین در هنگام اجرا،سادگی اجرا و نظافت محیط در هنگام اجرا
ایجاد آرامش محیطی به دلیل بافت ویژه این پوشش و لحاظ کردن مبحث روانشناسی رنگ ها در طراحی معماری سازه

رومالین دکوراتیو

برای ایجاد فضای دکوراتیو در طراحی داخلی ساختمان ها و در پروژه هایی نظیر اماکن توریستی و فرهنگی مانند هتل ها و کتابخانه ها،رستوران ها،سالن های اجتماعات،آمفی تئاترها و سینماها،مراکز تجاری و ... به کار برده می شود.
امروزه طراحان و معماران موفق جهان در طراحی داخلی ساختمان و خلق آثاری جذاب پوشش های الیافی را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی کار خود انتخاب نموده اند.

ویژگی برجسته رومالین

از دیگر ویژگی های برجسته و منحصر به فرد رومالین،سطوح دارای بافت و غیر یکنواخت است که این محصول را از دیگر پوشش های ساختمانی مجزا ساخته و توانسته یکنواختی را از نگاه بیننده دور نموده و به محیط شادابی،جذابیت و آرامش خاصی ببخشد. 
رومالین هم از لحاظ کیفیت،هم از لحاظ زیبایی و نوع آوری و هم از لحاظ اقتصادی نسبت به محصولات مشابه مناسب تر است و می توان از آن به عنوان یک پوشش عمده ساختمانی استفاده نمود.این پوشش ساختمانی اکنون در تمامی دنیا شناخته شده است و در آینده ای نزدیک به خاطر ویژگی های فنی و اجرایی،همچون دیگر کشورها جایگزینی مناسب برای بسیاری از روش های پوشش سطوح خواهد شد.

نحوه نگهداری و شستشو

جهت نگهداری و بالا بردن عمر رومالین توصیه می شود در مناطق آلوده،یک بار در سال و در مناطق دیگر هر دو سال یک بار سطوح پوشیده از رومالین با جارو برقی گرد و غبار را بزدایید.بسیاری از آلودگی ها را می توان با برس یا فرچه نرم از روی سطوح تمیز نمود.در صورتی که نیازی به شستشو در سطوح به وجود آید،ابتدا محل مورد نظر را توسط برس یا فرچه نرم و یا فشار باد تمیز نمود (تا گرد و غبار از سطوح جدا شود) سپس با کف شامپو فرش و ابری نرم و تمیز،سطوح مورد نظر را شستشو داد.باید توجه داشت که تا حد امکان باید از کف شامپو فرش بدون استفاده از آب (مانند شستشوی فرش و مبلمان) عملیات شستشو را انجام داد.
برخی از مدل های رومالین غیر قابل شستشو بوده و به دلیل سختی خاص الیاف آن ها،بهتر است پس از اجرا دستمال مرطوبی به جهت یکدست کردن سطح،روی آن ها کشیده شود.ضمناً اجرای آن ها به دلیل مسائل فنی در مناطق مرطوب میسر نیست.

طراحی داخلی نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر و ...) مشغول فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939