سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

رنگ های مولتی کالر در پوشش دکوراتیو و تزئینی

رنگ های مولتی کالر در پوشش دکوراتیو و تزئینی

پوشش های دکوراتیو دسته ای از پوشش ها می باشند که حالت تزئینی (دکوراتیو) دارند.این پوشش ها شامل رنگ های مولتی کالر،رنگ های چرم نما،رنگ ترک و… می شوند.
در ادامه مطلب به توصیف رنگ مولتی کالر و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

نقاشی ساختمان پایتخت

 این نوع رنگ پوششی دکوراتیو و همچنین تزئینی است که اغلب برای مغازه ها و در حیاط ها و در بعضی موارد برای دیوارها و سقف های داخلی ساختمان به کار برده می شود.این نوع رنگ ها فقط به صورت اسپری استفاده می شوند و قلم و غلطک برای اجرای این رنگ کاربرد ندارد.

برای اجرای این رنگ اسپری های مخصوصی وجود دارد که گالن این رنگ به طور مستقیم درون دیگ اسپری ها قرار می گیرد و بر روی سطح مورد نظر اسپری می شود.
نکته مهم در اجرای این نوع رنگ ها تجربه در رنگ سازی است.نکته قابل توجه در زمینه رنگ مولتی کالر تفاوت بالای قیمت های اجرا است که توسط نقاشان اعلام می شود.این تفاوت قیمت ها بستگی به نوع اجرا خواهد داشت.نوع استاندارد اجرای مولتی کالر شباهت زیادی به رنگ روغنی دارد.
در سطوح گچی باید همانند،روغن زیرکار و بتونه کامل (ماستیک) و 2 دست رنگ روغنی اجرا شود و بعد از آن رنگ مولتی کالر بر روی زیر سازی روغنی اجرا شود.در نوع استاندارد اجرا : باید یک گالن رنگ مولتی کالر را برای 20 الی 25 متر مربع از سطح استفاده کرد.
در اجرای با کیفیت مولتی کالر باید نمونه کد انتخابی بر روی کاتالوگ با هر قسمت از سطحی که مولتی کالر بر آن اجرا شده یکسان و یک شکل باشد.
مولتی کالر امکان رقیق شدن به وسیله حلال (هیچ نوع حلال : آب یا نفت یا تینر یا …) را ندارد.مولتی کالر قابلیت مخلوط شدن به وسیله هم زن ندارد و برای هم زدن مولتی کالر باید گالن این رنگ را قبل از باز کردن به شدت تکان داد تا محتویات گالن به نحو مطلوب مخلوط شود.
مولتی کالر قابلیت شستشوی 100% ندارد ولی در مقابل آب مقاومت دارد.در برخی موارد برای قابلیت شستشوی مولتی کالر از کیلر روغنی استفاده می شود که قابلیت شستشو به این رنگ می دهد ولی نمای رنگ را زرد فام می کند.برای شستشوی این رنگ تجربه و تبحر مجری لازم است و هزینه اجرا را کمی افزایش می دهد.

نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939