سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

رنگ آمیزی و دکوراسیون اتاق های تاریک منزل

    نظر

رنگ آمیزی و دکوراسیون اتاق های تاریک منزل

رنگ مناسب برای اتاق های تاریک

اتاق های بدون پنجره،تاریک و کوچک به نظر می رسند.اما با چند تغییر کوچک می توان فضای این گونه اتاق ها را روشن تر و بزرگ تر کرد.برای این کار باید از رنگ دیوارها کمک گرفت که در ادامه این رنگ ها معرفی می شوند.

نقاشی ساختمان پایتخت

بنفش ملایم

این رنگ برای اتاق های کم نور بسیار مناسب می باشد.شما می توانید از درجه های مختلف این رنگ برای دیوارها استفاده کنید.برای تأثیر بیشتر این رنگ،آن را در کنار طوسی،سیاه و سفید به کار ببرید.بنفش ملایم زمانی که با رنگ بنفش پر رنگ و آبی همراه شود،بسیار نشاط آور است.

زرد ملایم

چطور است از نور طبیعی الهام بگیریم و دیوارهای خانه را به رنگ زرد در آوریم؟زرد ملایم مانند نور مصنوعی عمل می کند و اتاق شما را روشن می کند.این رنگ در کنار سفید و رنگ چوب فضایی کلاسیک و گرم به وجود می آورند.

قهوه ای شکلاتی

با اینکه رنگ های تیره نور اتاق را کم می کند و فضا را کوچک تر جلوه می دهد،اما رنگ قهوه ای شکلاتی رنگی است گرم که برای اتاق های کم نور مناسب می باشد.این رنگ را با رنگ های روشن مانند سفید،کف پوش هایی به رنگ روشن ملایم و پارچه های طرح دار هماهنگ کنید تا از سنگینی فضا بکاهد.

آبی آسمانی

این رنگ،فضاهای تاریک خانه شما را روشن می کند.ترکیب این رنگ با سفید یا چوب هایی به رنگ تیره،همیشه مورد توجه طراحان داخلی است.حتی برای زیبایی بیشتر می توانید کمی سبز فسفری یا آلبالویی به آن اضافه کنید.

نارنجی

رنگ کدو تنبل،نارنگی،پرتقال و ... تمام این درجه ها از رنگ نارنجی می تواند فضای تاریک خانه را روشن و گرم کنند.و همچنین این رنگ زیر نور چراغ،شمع و ... بیشتر می درخشد.

خاکستری

خاکستری به عنوان رنگی خنثی در طراحی دکوراسیون خانه استفاده می شود.یکی از دلایل محبوبیت این رنگ،امکان استفاده در فضاهای روشن و تاریک خانه است.برای فضاهای کم نور،از درجه های روشن این رنگ برای دیوارهای خانه و لوازم خانه،پرده و فرش و پرده های رنگی روشن تر استفاده کنید.

اخرایی

تفاوتی نمی کند کدام درجه از این رنگ را انتخاب کنید،گندمی یا طلایی،این رنگ کاربرد زیادی برای اتاق های تاریک دارد.اخرایی بیشتر برای فضاهای سنتی به کار می رود.همچنین ترکیب آن با سفید جذابیت خاصی به فضا می بخشد.از چوب هایی با رنگ تیره برای زیبایی بیشتر استفاده کنید.

صورتی

به کار بردن رنگ صورتی برای اتاق های کم نور،انتخابی مناسبی است.صورتی ملایم را برای دیوارها و صورتی پر رنگ را برای لوازم دیگر یا تنها برای یک دیوار به کار ببرید.

سبز فسفری

سبز فسفری فضای تاریک خانه را روشن می کند.معمولا این رنگ را برای یکی از دیوارهای خانه انتخاب می کنند اما شما می توانید تمام دیوارهایتان را به این رنگ درآورید.

طراحی داخلی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ مولتی کالر،رنگ بلکا و ...) در حال فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939