سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

نقاشی ساختمان - استفاده از رنگ قرمز در رنگ آمیزی خانه

    نظر

استفاده از رنگ قرمز در رنگ آمیزی خانه

رنگ قرمز:

تصور خوردن یک فنجان چای گرم در عصرهای کوتاه و خنک  پاییزی در یک کنج دنج خانه هر یک از افراد خانواده را از هر نقطه ی شهر به خانه می کشاند، و این یعنی همان خوشبختی...  تناژهای رنگ قرمز از رنگ های پاییزی است که شما را گرم می کند!ویژگی اصلی رنگ قرمز انرژی و گرما هست.در واقع رنگی است که بیش از حد تولید هیجان می کند.در مواردی که این رنگ بیش از حد استفاده بشود باعث عصبی شدن فرد می شود.ولی اگر در کنار رنگ های خنثی و خنک استفاده شود،گرمای خوشایندی دارد و ایجاد صمیمیت و راحتی می کند.

نقاشی ساختمان پایتخت

تعجبی ندارد که استفاده از ترکیب رنگ های مشکی و قرمز در چند برابر کردن جذابیت دکوراسیون منزلتان نقش قابل توجهی خواهد داشت.اگر توجه کرده باشید،زمانی که داخل اتاقی وسیله یا هر چیز دیگری به رنگ قرمز باشد،آن اتاق جلوه خاصی پیدا می کند.اگر کاناپه مشکی رنگی در منزل دارید،به راحتی می توانید با قرار دادن کوسن های قرمز جلوه زیباتری به فضا بدهید.
رنگ قرمز جزء رنگ های چشم نواز به شمار می آید.همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید دیواری که با رنگ قرمز رنگ شده است توجه بیشتری را به خود جلب می کند.
به کار بردن هوشمندانه رنگ قرمز بر روی زمینه سیاه و سفید به جذاب تر شدن دکوراسیون منزل کمک می کند اما این در حالی است که لازم است که میزان استفاده از این رنگ ها حساب شده باشد و بیش از اندازه به کار برده نشود به این خاطر که در این صورت نه تنها دیگر جذاب نخواهد بود،بلکه زننده هم به نظر می رسد.
شاید گمان می کنید که دو رنگ مشکی و قرمز برای اتاق خواب بسیار رمانتیک می باشند،اما در صورتی که هر کدام از این رنگ ها در جای مناسب و به اندازه مناسب استفاده شده باشد.
ترکیب رنگ های کرم،مشکی و قرمز انرژی را کنترل می کند!تلفیق حس آرامش توام با انرژی دوست داشتنی،دقیقا محلی را برای شما ایجاد می کند که با خیال راحت می توانید ساعت ها از چای و کتاب تان لذت ببرید.

نور پردازی قرمز در اتاق خواب

چراغ های توکار قرمز در قسمت هایی از خانه کاربردهای عالی دارند.یکی از قسمت هایی که این نور پردازی میتواند خوشایند باشد اتاق خواب است.از آنجایی که اتاق خواب محل استراحت می باشد و در بیشتر موارد از رنگ های ملایم برای فضای اتاق خواب استفاده می شود تا آرامش کافی برای شخص فراهم شود،استفاده از نور پردازی قرمز میتواند خوشایند باشد و در مواردی از کسل کنندگی اتاق خواب کم می کند.

نکات قابل توجه این رنگ:

از نظر روانشناسی،قرمز ضربان قلب و متابولیسم را افزایش می دهد،پس آن را در غذا خوری یا اتاقی که به سرگرمی اختصاص یافته به کار ببرید. 
برای تعدیل حرارت،قرمز را با سفید همراه کنید و تضاد شادی ایجاد کنید. 
در فنگ شویی،قرمز با عنصر آتش مرتبط است،پس هر جا که انرژی و محرک بیشتری برای تخیل خواستید مثل دفتر کار خانگی یا آشپزخانه از آن استفاده کنید.
قرمز،کهن ترین رنگ است،در هر زبانی بعد از کشف لغات سیاه و سفید،لغتی به نام قرمز را یاد می گیرند.
از جذابیت های طبیعی این رنگ توانایی آن در خلق کانون توجه روی دیوار است.
تأکید های سفید همیشه با مبلمان قرمز خوب از کار در می آیند.

 گروه طراحی دکوراسیون داخلی نقاشی پایتخت پیشرو در زمینه فعالیت های نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه های کوچک و بزرگ با انواع رنگ ها از جمله رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و ... با ارائه کاتالوگ بلکا و همچنین کاتالوگ مولتی کالر.اگر خواهان دریافت خدمات و اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان در تهران و همچنین قیمت نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید.