سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

نقاشی ساختمان-چه رنگ هایی با هم ترکیب شود ؟!؟

این رنگ ها با هم شگفت انگیزند!

بعضی از رنگ ها و پالت های رنگی برای انتخاب شدن در دکوراسیون خانه نادیده گرفته شده اند،و در مقابل برخی از رنگ ها بیش از حد تکرار می شوند!پیشنهاد ما به شما این است که پالت رنگی مورد علاقه خود را از بین 6 زوج رنگی رویایی که در ادامه آمده است انتخاب کنید و حال و هوایی شیک و متنوع به خانه خود ببخشید.

نقاشی ساختمان پایتخت

خاکستری + صورتی

شاید شما هم جزء آن دسته ای باشید که فکر می کنید خاکستری رنگ سرد و دلگیری است.اما بهتر است تجدید نظر کنید! فقط کافی است کمی گرمای صورتی و یا بنفش را به آن اضافه کنید.مطمئن باشید که با انتخاب این ست رنگی فضای خانه شما از این رو به آن رو می شود.

سرمه ای + قرمز جیغ

اگر قلبتان ضعیف است به کار بردن این ترکیب رنگی را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم!قرار گرفتن رنگ قرمز گوجه ای در زمینه سرمه ای بیشترین تضاد و انرژی را ایجاد می کند و ضربان قلب را افزایش می دهد این ست رنگی در افزایش انرژی و اشتها بسیار تأثیر گذار است.بنابراین بهتر است در فضایی مانند غذاخوری به کار گرفته شود.

خاکستری + نارنجی

مکمل های بعدی رنگ نارنجی در زمینه خاکستری سرد است.در انتخاب کاغذ دیواری،پرده،مبل و فرش خاکستری تردید نداشته باشید؛کافی است برای روح بخشی به فضای خانه رنگی شاد مانند نارنجی را در وسایل کوچکتر به کار ببرید.

آبی خاکستری + لیمویی

حتما دیگر به قدرت شگفت انگیز رنگ خاکستری پی بردید،حال یک پیشنهاد جدید تر برای شما داریم!ترکیب آبی خاکستری و لیمویی،با انتخاب این ترکیب رنگی زیبا تا مدت ها از دکوراسیون خانه خود خسته نخواهید شد.

خردلی + آبی کله غازی

این رنگ به فضای خانه شما عمق می بخشد.رنگ خردلی در کنار آبی کله غازی معجزه می کند!

کرم+ آجری

ست رنگی دیگری که به شما پیشنهاد می کنیم ترکیب رنگ کرم و قرمز آجری است.با افزودن رنگ گرم مانند قرمز آجری به فضای کرمی رنگ و خنثی،روح مدیترانه ای به خانه خود ببخشید.می توانید رنگ آجری را با استفاده از کوسن ها،آباژور و اکسسوری در فضا ایجاد کنید.

گروه نقاشی پایتخت پیشرو در زمینه فعالیت های نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه های کوچک و بزرگ با انواع رنگ ها از جمله رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و ... با ارائه کاتالوگ بلکا و همچنین کاتالوگ مولتی کالر.اگر خواهان دریافت خدمات و اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان در تهران و همچنین قیمت نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید.