سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

نقاشی ساختمان-نکات مهم در ترکیب رنگ بندی دکوراسیون منزل

    نظر

نکات مهم در ترکیب رنگ بندی دکوراسیون منزل

در طراحی و دکوراسیون منزل،انتخاب رنگ برای دیوارها،سقف و وسایل منزل،از لحاظ روانشناسی بسیار حائز اهمیت است.زیبایی و تأثیرات روانی،فاکتورهای مهمی در انتخاب رنگ برای بخش های مختلف منزل می باشند.

نقاشی ساختمان پایتخت


رنگ های روشن:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

استفاده از رنگ های شادی همچون سبز،آبی روشن،زرد و نارنجی،موجب افزایش روحیه می شود.این رنگ ها نشان دوستی و تشویق کننده به ایجاد ارتباط هستند.اگر در انتخاب رنگ دیوارهای آشپزخانه و اتاق غذاخوری دچار مشکل شده اید،شاید استفاده از این رنگ ها انتخاب مناسبی باشد.


رنگ های تیره:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

رنگ های قرمز،بنفش،آبی پررنگ و سبز یشمی،می تواند حس محدود شدن و گاهی غم را القا کند.اما استفاده آن ها در جای مناسب و یا برای بعضی از وسایل منزل حس آرامش و امنیت را در فرد ایجاد می کند.


رنگ های گرم:

 

نقاشی ساختمان پایتخت

 

استفاده از رنگ های نارنجی و زرد و قهوه ای در برخی از قسمت های خانه یا وسایل منزل،می تواند حس حرارت و گرما ببخشد.استفاده از چنین رنگ هایی در بخش هایی از خانه که مکان هایی برای راحتی و استراحت افراد هستند،پیشنهاد می شود.

رنگ های سرد:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

رنگ های آبی بسیار روشن و نزدیک به سفید یا طوسی و یا سبز روشن،اثرات آرامش بخشی دارند.چنین رنگ هایی برای اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می شوند.

آبی تیره:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

استفاده از این رنگ،موجب افزایش حس ارتباط متقابل می شود و استفاده از آن در کنار رنگ های متضاد،برای مکان هایی مانند اتاق غذا خوری مناسب است.


قرمز:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

رنگ قرمز می تواند انرژی موجود در فضا را افزایش دهد و تحریک پذیری بیشتر را منجر می شود.پس بهتر است به جای استفاده از چنین رنگی در اتاق کودک،آن را برای قسمت هایی از آشپزخانه و یا راه روها استفاده کنید.

طوسی یا فیلی:

نقاشی ساختمان پایتخت

 

استفاده از این رنگ در اتاق غذاخوری و آشپزخانه مناسب نمی باشد؛مگر اینکه بخواهید اشتهایتان کم شود.این رنگ،آرامش و البته بی تفاوتی را القا می کند.

گروه طراحی نقاشی پایتخت پیشرو در زمینه فعالیت های نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه های کوچک و بزرگ با انواع رنگ ها از جمله رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و ... با ارائه کاتالوگ بلکا و همچنین کاتالوگ مولتی کالر.اگر خواهان دریافت خدمات و اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان در تهران و همچنین قیمت نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید.