سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

نقاشی ساختمان-انتخاب رنگ دیوار خانه

    نظر

نقاشی ساختمان-انتخاب رنگ دیوار خانه

تا به حال اتفاق افتاده است که به خانه یکی از دوستانتان بروید و از ترکیب رنگی که در دکوراسیون منزلشان استفاده کرده اند، لذت ببرید و تصمیم بگیرید که آن را در خانه خودتان هم اجرا کنید؟

نقاشی ساختمان پایتخت

در این صورت شما فورا به رنگ فروشی خواهید رفت اما زمانی که با حجم عظیمی از رنگ ها مواجه می شوید،تردید به سراغتان می آید این امر بسیار طبیعی است.انتخاب رنگ برای دکوراسیون خانه کاری بسیار دشوار است.در این شرایط سوالات زیادی در ذهن ایجاد می شود.
ممکن است شما در انتخاب رنگ،اشتباهاتی را مرتکب شوید.حال ما نکاتی را که به زیبایی خانه شما لطمه می زند،به شما خواهیم گفت.
اول: رنگ هایی که در خانه خود به کار می برید،باید از رنگ های مورد علاقه تان باشد،نه آن چیزی که مد روز است.حتی اگر به رنگ مد سال علاقه دارید،بهتر است در ابعاد کوچکی مانند کوسن ها از آن استفاده کنید نه در کل فضای خانه،تا اگر روزی از آن خسته شدید،مجبور به تحمل هر روزه آن نباشید.
دوم: از رنگ آمیزی دیوارها در گام اول و اضافه کردن مبلمان و پرده های متناسب با آن،بپرهیزید.ابتدا باید چیدمان خود را با لوازمی که دارید مانند فرش یا مبل آغاز کنید،و سپس رنگ دیوار را متناسب با آن ها انتخاب کنید.
سوم: بعضی از رنگ ها فقط زیر نور طبیعی زیبا به نظر می آیند،اما زمانی که چراغ ها را روشن کنید،رنگشان تغییر می کند.بنابراین قبل از انتخاب رنگ دیوارهای خانه،رنگ را در برابر نورهای متفاوت امتحان کنید.
چهارم: زمانی که صحبت از رنگ دیوار اتاق باشد،افراد معمولا رنگ سفید یا کرم را انتخاب می کنند.ولیکن رنگ سفید طیف گسترده ای از رنگ ها را در بر می گیرد از جمله ترکیب رنگ های سبز،آبی،خاکستری و بنفش کم رنگ.اگر به دنبال رنگی جذاب و گیرا برای دیوارها می گردید،این خانواده رنگ ها را انتخاب کنید.
پنجم: زمانی که می خواهید از دو رنگ برای فضای خانه استفاده کنید،مراقب باشید که میزان استفاده از آن دو به یک میزان نباشد. یکی از رنگ ها را به عنوان رنگ غالب انتخاب کنید. 
ششم: سقف فضای زیادی از خانه را اشغال می کند که معمولا هنگام طراحی دکوراسیون خانه نادیده گرفته می شود.اگر می خواهید سقفتان تأثیر زیادی بر فضا داشته باشد،باید رنگی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ دیوارها باشد.سفید براق بهترین گزینه است.
هفتم: اگر می خواهید دیوارهای خانه رنگ های متفاوتی داشته باشند،رنگ هایی را انتخاب کنید که متفاوت از هم باشند.برای تأثیر بهتر،از رنگ هایی که در طیف رنگی نزدیک بهم هستند،مانند زرد،سبز و آبی،کمک بگیرید.
هشتم: رنگی نظر شما را جلب کرده اما دیگر نمی توانید آن را برای دیوار ها به کار بگیرید.اما شما می توانید سایه روشن های مختلف آن رنگ را در جاهای مختلف خانه مانند کابینت،تابلو،مبل یا روتختی به کار گیرید.تضاد رنگی بر جذابیت فضای خانه شما می افزاید.

گروه طراحی نقاشی پایتخت پیشرو در زمینه فعالیت های نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه های کوچک و بزرگ با انواع رنگ ها از جمله رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و ... با ارائه کاتالوگ بلکا و همچنین کاتالوگ مولتی کالر.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید.