سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

بزرگ جلوه دادن یک اتاق

    نظر

بزرگ جلوه دادن یک اتاق 

چگونه میتوانیم با رنگ آمیزی دیوارها،ابعاد یک اتاق را بیش از آن چه که هست نشان دهیم؟
در مرحله نخست،حتما رنگی را انتخاب می کنید که با آن چه در ذهن دارید مطابقت داشته باشد.مهم این است که حتی اگر رنگ مورد نظر شما هر رنگی به جز سفید باشد،تمام اتاق ها را باید با نوعی از رنگ سفید رنگ آمیزی کنید تا نتیجه،رنگی یک دست باشد.در ادامه ده توصیه آمده است که می تواند در مراحل بعدی رنگ آمیزی و چیدمان مفید باشد:

 

نقاشی ساختمان پایتخت

جهت ایجاد جذابیت در یک اتاق،از وسایلی که همرنگ دیوار هستند استفاده نکنید.برای انتخاب رنگ دیوار،لوازم منزل خود را در نظر داشته باشید و با توجه به رنگ های موجود در آن،رنگی متناسب را انتخاب کنید.به یاد داشته باشید که ترکیبات متنوع،فضایی پویا و نیرو بخش ایجاد خواهد کرد.
اگر برای هر اتاق رنگی مجزا در نظر گرفته اید،فضاهای بین اتاق ها از جمله راهرو،ورودی و راه پله را به رنگ خاکستری ملایم با ته رنگی از رنگ استفاده شده در دیوار رنگ آمیزی کنید تا تبدیل رنگ ها به یکدیگر زیباتر شود.
رنگی را برای خانه در نظر بگیرید و آن را در حجم های متفاوت در اتاق ها به کار ببرید.این رنگ می تواند در یک اتاق رنگ غالب،در اتاقی دیگر رنگ چند وسیله و در اتاق سوم برای زیبایی در گوشه و کنار به کار برده شود.چنین روشی،هماهنگی را در تمام خانه برقرار می کند.
رنگ های روشن،دارای روح هستند و فضا را گسترده تر نشان می دهند و در نتیجه اتاق را بزرگ تر و روشن تر از آن چه که هست نشان می دهند.رنگ های تیره گرم و فریبنده هستند و به اتاق های بسیار بزرگ،حالتی خودمانی و دوستانه می دهند.
اگر می خواهید دیوارهایی را به رنگ تیره یا بسیار درخشان درآورید،بتونه کاری و آستری را هم از همان رنگ بزنید.
نواقص معماری را با استفاده از رنگ های خنثی در دیوار،سقف و کف اتاق به طوری که حالتی یکنواخت و یکپارچه به خود بگیرند،برطرف نمایید.
برای بلند جلوه دادن دیوارها،رنگ آهار را تا سقف به طور یکنواخت ادامه دهید و در نزدیکی سقف رنگ را با نوارهای تزئینی و مانند آن قطع نکنید.اگر سقف دارای حاشیه تزئینی یا لبه برجسته است،می توانید این قسمت ها را نیز به رنگ دیوار درآورید.رنگ روشن سقف را بلندتر جلوه می دهد.
جهت کوتاه نشان دادن سقف های بسیار بلند و یا ایجاد صمیمیت بیشتر در یک اتاق،رنگ دیوار را از 20 تا 30 سانتی متر مانده به سقف قطع کنید و قسمت های باقیمانده آن را به رنگ سقف رنگ آمیزی کرده یا با نوارهای تزئینی بپوشانید.تیره کردن سقف هم می تواند چنین حالتی را ایجاد کند.
با رنگ آمیزی دیوارهای کوتاه تر به رنگی تیره تر از دیوارهای بلندتر می توانید یک اتاق کشیده و باریک را عریض تر جلوه دهید.
اگر برای سقف اتاقی رنگ سفید را در نظر دارید،برای هماهنگ کردن رنگ اتاق با سقف،مقدار کمی از رنگ دیوار را به رنگ سفید اضافه کنید.

گروه طراحی داخلی نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر و ...) مشغول فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939