سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی با کمترین هزینه

    نظر

طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی با کمترین هزینه

در طراحی دکوراسیون داخلی بسیاری از افراد به دنبال تنوع پذیری اتاق های سفید هستند.اما برخی هم هستند که فکر می کنند اتاق های سفیدشان چیزهایی کم دارد.به خصوص اگر از جزئیات معماری داخلی استفاده نکرده باشند و یا پرداخت های خاص نداشته باشند.یکی از ساده ترین راه ها برای شور و حال بخشیدن به یک اتاق سفید استفاده کردن از رنگ است،رنگ های روشن و تند در حجم بالا.
شاید با خود بگویید که استفاده از رنگ های تند با نیت داشتن اتاق سفید در تضاد است.اما یک رنگ تزئینی پرشور و حال می تواند روی سفیدی فضا تأکید کند.

نقاشی ساختمان پایتخت

استفاده از رنگ زرد

زرد روشن رنگ زیبایی است زیرا رنگ نور خورشید است،با خود امید به همراه می آورد،و مناسب ترین گزینه برای افزایش انرژی محیط است.

استفاده از رنگ سبز

از جمله رنگ هایی که می توان با آن زندگی کرد رنگ سبز است.رنگ سبز در طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر گذاری بالایی دارد،حتی طیف های تند آن هم طبیعی به نظر می رسند.هرگاه به دنبال سبز روشن مناسب بودید به فصل بهار فکر کنید،چمن های سبز تازه و برگ های تازه جوانه زده.این نوع سبزها،لایه های سرزنده ای در خود دارند که در فضای سفید راحت و صمیمی به نظر می رسد.

استفاده از رنگ نارنجی

رنگ نارنجی همیشه انرژی محیط را حفظ می کند.به همین خاطر این رنگ برای طراحی دکوراسیون و اتاق هایی که محل میزبانی از مهمان هستند مناسب می باشد.یک رنگ مفرح است و استفاده از آن در فضاهای رسمی اشتباه است.از سوی دیگر زمینه ای عالی برای مبلمان راحت و مدرن و همچنین آثار هنری رنگارنگ است.

استفاده از رنگ بنفش

بنفش تیره شاید به نظر خیلی شاد و سرزنده نیاید اما بعضی از رنگ ها انرژی کافی برای ایجاد شور و حال در یک اتاق را دارند.مزیت این رنگ این است که فضاهای کوچک را شلوغ نمی کند.برای استفاده در اتاق خواب های کوچک گزینه ای مناسب است.

استفاده از رنگ قرمز

بیشتر طیف های قرمز به طور طبیعی روشن هستند.به همین دلیل بعضی افراد علاقه ای به استفاده از آن ندارند. با این حال باید یادآوری کنیم که قرمز رنگ عشق است.اگر از این نظر به قرمز نگاه کنید به کار بردن آن در طراحی دکوراسیون داخلی ساده تر می شود.اگر خواهان ظاهری نرم تر هستید این رنگ را با کِرِم یا سفید شیری ترکیب کنید،نه سفید گچی.
قبل از تغییر دکوراسیون به هزینه بازسازی منزل نیز فکر کنید.
اگر قصد ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل خود را دارید حضور معمار کمک بزرگی خواهد بود.شاید استخدام یک فرد غریبه و کمک خواستن از او در مراحل بازسازی منزلتان کمی شما را نگران کند،اما با مطالعه این مطلب می توانید نگرانی های خود را کنار بگذارید.

گام اول: در مرحله اول مشخص کنید که به وجود معمار نیاز دارید یا خیر.اگر بازسازی منزلتان نیاز به ایجاد تغییری در ساختار هیچ دیواری ندارد،شاید بهتر باشد که یک پیمان کار ساده استخدام کنید.پیمان کارها اغلب به تنهایی توانایی به روزرسانی ها را دارند. تعویض اسباب و اثاثیه و رنگ کاری ها،کابینت سازی،کفپوش،نقاشی و نورپردازی برای آن ها ساده است.اما در صورتی که تصمیم به تغییر پلان خانه را دارید باید از مهندسین معماری کمک بگیرید.

گام دوم: به طور ناگهانی معماری را انتخاب نکنید،قبل از تصمیم گیری قطعی با اشخاص مختلفی مصاحبه کنید.نقشه های طراحی موردنظرتان را به آن ها توضیح دهید،از نحوه کار آن ها سوال بپرسید،و مهم تر از همه اطمینان حاصل کنید که توانایی همکاری با شرکت مهندسی یا معماری را دارید.قرار است همکاری نزدیکی با هم داشته باشید پس باید رابطه خوبی برقرار کنید.

گام سوم: با شرکت های طراحی و ساخت همکاری کنید.این گونه شرکت ها هم طراح دکوراسیون هستند و هم پیمان کار در میان پرسنل خود دارند،در نتیجه مراحل طراحی و ساخت را راحت و ارتباط را بهتر می کند.اگر پیمان کار آشنا ندارید،این بهترین گزینه است.این نوع شرکت ها در حال توسعه هستند.

گروه نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه شما و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،بلکا،مولتی کالر و ...) مشغول فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939