سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

از بین بردن لکه های رنگ

از بین بردن لکه های رنگ

برای برای از بین بردن لکه رنگ ها باید بدانیم که چه نوع رنگی داریم.

نقاشی ساختمان پایتخت

سه نوع رنگ داریم:

لکه رنگ پلاستیکی
لکه رنگ روغنی
لکه های مربوط به آبرنگ

لکه رنگ پلاستیک:

ابتدا اضافات رنگ را بتراشید سپس نفت خام را روی سطح بمالید و با پنبه پاک کنید و در پایان با آب گرم و صابون شستشو دهید و آبکشی نمایید.

لکه رنگ روغنی:

اگر کهنه و خشک شده است از بین بردن آن تقریباً غیر ممکن است اما در صورتی که هنوز خشک نشده باشد و یا یک تا دو روز پیش اتفاق افتاده باشد باید از روی سطح اضافه رنگ را بتراشید سپس پنبه ای را به تربانتین آغشته کرده و روی لکه بمالید سپس با پنبه تمیز دیگری پاک کنید این کار را چندین بار تکرار کنید و ته رنگ را هم با آب گرم و پودر لباسشویی پاک کنید حتما از نتیجه کار راضی خواهید بود.

زدودن لکه آبرنگ:

زدودن لکه آبرنگ آسان است.برای این منظور ابتدا باید با آب سرد سطح لکه دار را بشویید سپس با آب ولرم و پودر رختشویی آن ها را مجددا تمیز بشویید و آبکشی نمایید.اگر لکه رنگ خیلی سخت بود،پنبه را به گلیسیرین آغشته کنید و روی آن بمالید سپس با آب گرم و پودر رختشویی بشویید و آب بکشید و باز هم اگر نتیجه نداد از تربانتین استفاده کنید.

لکه رنگ روی قالی:

لکه زدایی از روی قالی و موکت مشکل تر است.برای پاک کردن آن ها باید پنبه را به تربانتین آغشته کنید و بر روی قسمت لکه دار بمالید و سپس با پنبه دیگری پاک کنید تا لکه از میان برود.

گروه طراحی داخلی نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه شما و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،بلکا،مولتی کالر و ...) مشغول فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939