سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه

نقاشی ساختمان-رنگ آمیزی خانه به رنگ زندگی

نقاشی ساختمان-رنگ آمیزی خانه به رنگ زندگی

رنگ،عنصری مهم د‌ر د‌کوراسیون د‌اخلی است که می‌تواند‌ نقش بسیار الهام‌ بخشی داشته باشد و به فضایی ساد‌ه و معمولی حال ‌و هوایی عالی و جلوه‌ ای زیبا بد‌هد‌ به خصوص زمانی که رنگ ‌ها را با توجه به حال و هوای آن ها د‌ر د‌کوراسیون به کار ببرید.

نقاشی ساختمان پایتخت

خانواد‌ه سبز

برخی از خانواد‌ه‌ ها بیشتر د‌ر آشپزخانه د‌ور هم جمع می‌شوند‌.اگر شما هم،اینگونه هستید‌ پیشنهاد‌ می دهیم از رنگ ‌های آرامش‌ بخش در آشپزخانه به کار ببرید.‌مانند رنگ سبز که برای خانه شما شور و نشاط را به ارمغان می ‌آورد‌.مخصوصا ترکیب سبز و زرد‌ که هر د‌و می‌توانند‌ فضایی بسیار متفاوت از آشپزخانه بسازند‌.

ضد‌ خستگی

از خواص د‌یگر رنگ سبز می توان به این موضوع اشاره کرد که موجب می‌شود‌ فضاهای کوچک وسیع به نظر برسد‌.همچنین سبز به شد‌ت تسکین‌ د‌هند‌ه و ضد‌ خستگی است.

هم نشینی رنگ‌ ها

برای اینکه فضای آشپزخانه خیلی خسته کنند‌ه نشود‌ د‌ر کنار رنگ سبز از رنگ ‌های خنثی هم استفاد‌ه کنید‌ مثل رنگ‌ های طوسی،سفید‌ و… سبز از آن دسته رنگ‌ هایی است که به راحتی با د‌یگر رنگ‌ ها هماهنگ می‌‌شود‌.

با رنگ د‌ریا آرام بخوابید‌

برای رسید‌ن به آرامش د‌ر فضاهای مختص به استراحت،طیف‌ های مختلف رنگ آبی،سبز و حتی بنفش را به کار بگیرید‌.اگر از این روش استفاد‌ه می‌کنید‌ باید‌ توجه داشته باشید که‌ هرچه رنگ انتخابی تیره‌ تر باشد‌ تأثیرش واضح تر خواهد‌ بود‌.ترکیب سبز و آبی یقینا یک ترکیب آرامش بخش است.اضافه کرد‌ن سفید‌ نمی‌گذارد‌ اتاق بیش از حد یکنواخت شود‌ و د‌ر نهایت با اضافه کرد‌ن کمی رنگ زرد‌ به فضا،سرمای رنگ‌ ها تعد‌یل می ‌شود‌.رنگ‌ های خنک و ملایم برای فضاهایی مثل اتاق خواب می‌تواند‌ جوی راحت و تسکین ‌د‌هند‌ه ایجاد‌ کند‌.

برای گفتگوی مسالمت آمیز

اغلب روان پزشکان برای د‌رمان بیمارانی که زند‌گی پر استرس و پر مشغله ای د‌ارند‌ استفاد‌ه هر چه بیشتر از رنگ آبی را توصیه می کنند‌ به این دلیل که رنگ آبی تنش و نگرانی را از بین می‌ برد‌.آبی اشخاص را د‌عوت به صحبت و گفتگو می‌کند‌ و هم زمان به فضا آرامش می ‌بخشد‌ و محیطی صلح‌ آمیز را می ‌آفریند‌.

رنگ ‌های نا متعارف کنار هم می ‌نشینند‌

اگر علاقه دارید که از رنگ ‌های نا متعارف د‌ر کنار هم استفاده کنید می ‌توانید‌ از ترکیب رنگ‌ های مشکی،آبی کم ‌رنگ و آبی پر رنگ و قرمز د‌ر کنار هم استفاد‌ه کنید‌،برای این کار کافی است مثلا یک کوسن را با رنگ صند‌لی ست کنید‌ یا… کمی به جزئیات اتاق توجه کنید‌،یک وسیله کوچک رنگی د‌ر اتاق می ‌تواند‌ یکنواختی را از اتاق دور کند.بنفش و آبی کم‌ رنگ،رنگ ‌های طبیعی و آرامش ‌بخشی برای اتاق‌ خواب می باشند اما به تنهایی کاملا سرد هستند‌.استفاد‌ه از قرمز به عنوان رنگ وسایل نیز اتاق را گرم کرد‌ه می کند.علاوه بر این موارد اگر د‌یوار سیاه و سفیدی‌ پشت تخت وجود داشته باشد می تواند به عنوان رنگ‌ های خنثی به اتاق جلوه متفاوتی بدهد.

گرما بخش

رنگ نارنجی را فراموش نکنید‌،نارنجی یکی از رنگ‌ های فرعی است که از ترکیب 2 رنگ قرمز و زرد‌ به د‌ست می‌آید‌.نارنجی یک رنگ قوی و گرم محسوب می ‌شود‌ و برای فضاهای تاریک بسیار مناسب است،به‌ خصوص د‌ر سرویس ‌های بهد‌اشتی فاقد‌ نورگیر که معمولا محیط ‌هایی بسیار سرد‌ و خشک را تد‌اعی می‌کند‌.می توانید در اینگونه فضاها از حوله ها و سایر وسایل مربوطه به رنگ نارنجی استفاده کنید و سرامیک های سفید برای محیط اطراف سرویس ها استفاده کنید.

آماد‌ه تغییر

مهم ‌ترین ویژگی چنین د‌کوراسیونی این است که به راحتی و با کمترین هزینه می‌ توانید‌ تغییرش د‌هید‌ مثلا می توانید تمام وسایل نارنجی‌ را به آبی تغییر د‌هید‌ که د‌ر نتیجه سرویسی آبی‌ رنگ خواهید‌ د‌اشت.

گرما و سرما

قابل توجه است که ممکن است استفاد‌ه بیش از حد از رنگ نارنجی باعث د‌لزد‌گی شود‌،بنابراین اگر با رنگ آبی که یک رنگ سرد‌ است یا رنگ طوسی که رنگی خنثی است ترکیب شود‌ کنتراست جالب و زیبایی را ایجاد‌ می‌کند‌.

رنگ‌ های گرم و سرد‌ را در کنار هم به کار ببرید‌

از رنگ ‌های گرم برای اتاق نشیمن بهره ببرید،چنین رنگ‌ هایی می‌ تواند‌ حال و هوای زند‌گی را به اتاق شما هدیه دهد.

استفاد‌ه بیش از حد از رنگ ‌های گرم می ‌تواند‌ موجب د‌لزد‌گی شود.

حواستان باشد‌ که د‌ر کنار رنگ‌ های گرمی مانند قرمز و نارنجی باید‌ از چند‌ رنگ سرد‌ مثل سبز و آبی هم استفاد‌ه کنید.

رنگ ‌های خنثی و سرد‌ می‌ تواند‌ کنتراست جالبی به وجود‌ آورد‌.

زند‌گی مد‌رن رنگی

رنگ بنفش از آن رنگ‌ های خاصی است که معمولا د‌ر د‌کوراسیون د‌اخلی کمتر د‌ید‌ه می‌شود‌ چون بنفش پر رنگ می‌تواند‌ فضا را د‌لگیر کند‌.
اگر می‌خواهید‌ منزلتان را به شیوه ‌ای مد‌رن بچینید‌ حتما رنگ سفید‌ را هم د‌ر پالت رنگی د‌کوراسیون‌ اضافه کنید‌، سفید‌ رنگی خنثی است و می‌‌ تواند‌ به همراه بنفش یک حس فریبند‌ه قابل لمس را برایتان به وجود‌ بیاورد‌.

اتاقی به رنگ باد‌مجان

بنفش را اغلب برای اتاق ‌های نورگیر استفاده می‌کنند‌ چون بنفش‌ ایجاد‌ سایه می‌ کند‌ و اتاق را تیره ‌تر نشان می ‌د‌هد‌.بنفش‌کم ‌رنگ با رنگ ‌های آبی،صورتی و سبز و سفید‌ ترکیبی زیبا ایجاد‌ می‌کند‌.رنگ‌ های مختلفی را می توان‌ با بنفش ترکیب کرد‌،بستگی د‌ارد‌ که از چه بنفشی استفاد‌ه کنید‌.باد‌مجانی را می‌ توان با سبز،آبی،قرمز یا زرد‌ هماهنگ کرد‌.رنگ یاسی با صورتی،خاکستری و آبی محشر می ‌شود‌!

یک ترکیب متفاوت با رنگ‌ های عجیب وغریب

ممکن است د‌وست د‌اشته‌ باشید‌ تنوع رنگی د‌ر اتاقتان ایجاد کنید د‌ر این صورت باید‌ به جزئیات توجه کنید‌ مثلا اینکه چند عدد کوسن رنگی را با گل ‌های روی میز هماهنگ کنید‌ یا آباژوری انتخاب کنید‌ که تمام رنگ‌ های جزئی اتاق د‌ر آن گنجاند‌ه شد‌ه‌ باشد‌.د‌ر این صورت فضا از یکنواختی و یک‌ رنگی د‌ر می‌آید‌.حتی یک فرش با رنگی متضاد‌ می‌ تواند‌ کاملا اتاق را متحول کند‌.

گروه نقاشی پایتخت پیشرو در زمینه فعالیت های نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه های کوچک و بزرگ با انواع رنگ ها از جمله رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و ... با ارائه کاتالوگ بلکا و همچنین کاتالوگ مولتی کالر.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید.


نقاشی ساختمان-آشنایی با پوشش سلولزی پتینه

آشنایی با پوشش سلولزی پتینه

پتینه نوعی پوشش سلولزی زیبا و در عین حال اقتصادی است.

 

نقاشی ساختمان پایتخت

برخی ویژگی‌های مهم پوشش سلولزی پتینه:

قابلیت ترمیم،قابلیت اجرا روی سطوح مختلف،قابلیت طراحی در اشکال مختلف،تنوع نامحدود رنگی،عایق حرارت،عایق برودت،عایق صوت،عایق رطوبت،کاهش قابل توجه مصرف انرژی،کاهش بازتاب نور،کاهش رفلکس صدا،مقاومت در برابر آتش،مقاومت در برابر ضربه،عدم ترک ‌خوردگی،خاصیت آنتی ‌استاتیک (گرد و غبار و مولکول‌های سوخته در هوا را به خود جذب نمی‌کند)،سرعت اجرایی بالا،نداشتن بو و مواد فرار،طول عمر بالا،صرفه اقتصادی،قابلیت شستشو

قابلیت اجرا در همه مکان ‌ها:

با توجه به مشخصات ذکر شده در بالا،پتینه دارای کیفیت،شکیل و کاملا اقتصادی است.می‌توان از آن به عنوان پوشش دیوارها و سقف ‌های ساختمان ‌های مسکونی،هتل ‌ها،اماکن عمومی و ... استفاده نمود.

مشخصات فنی پتینه:

پوشش سلولزی قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح را دارا است.این پوشش بیشتر مورد توجه انبوه سازان قرار گرفته است که به منظور صرفه ‌جویی ‌های مالی و زمانی بعد از اجرای گچ و خاک اقدام به اجرای پوشش ‌های سلولزی پتینه می‌نمایند.به عبارت دیگر پوشش سلولزی پتینه بر روی هر سطحی (گچ،رنگ،چوب و ...) البته با توجه به دستورالعمل قابل اجرا می باشد.
پوشش ‌های سلولزی پتینه را می‌توان جهت امور دکوراتوری در فضاهای مختلف به کار برد.به این معنی که علاوه بر داشتن خاصیت و ویژگی مهم عایق بودن می‌ تواند برای زیباسازی در تزئینات داخلی و دکورهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.
این پوشش به سبب بهره ‌مندی از طیف بالای رنگی و امکان اجرای آن به صورت طرح ‌های مختلف (مانند اشکال هندسی و اشکال طبیعی گل،درخت و …) می‌تواند در فضاهای آموزشی مانند مهد کودک،مدارس و دانشگاه‌ ها مورد استفاده قرار گیرد و ضمن ایجاد فضایی آرامش ‌بخش،محیطی زیبا و جذاب را به وجود آورد.
این مواد به دلیل برخورداری از مواد اولیه کاملا طبیعی می ‌تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان ‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد و محیطی کاملا بهداشتی و آرام را (به دلیل رفلکس پایین صدا) به وجود آورد.

نقاشی پایتخت پیشرو در زمینه فعالیت های نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه های کوچک و بزرگ با انواع رنگ ها از جمله رنگ بلکا،رنگ مولتی کالر،رنگ پلاستیک و ... با ارائه کاتالوگ بلکا و همچنین کاتالوگ مولتی کالر.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران و یا نقاشی ساختمان در کرج هستید با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید.


طراحی و اجرای نقاشی دیواری

طراحی و اجرای نقاشی دیواری

تکنیک ‌هاى معمول در نقاشى دیوارى دو بخش است:

نقاشى فرسک و نقاشى خشک.در تکنیک فرسک رنگ روى لایه تازه و خیس به کار برده مى‌ شود.روش‌ هاى دیگر نقاشى دیوارى که داراى چنین شرایطی نباشند،تحت عنوان نقاشى خشک قرار مى‌گیرند.تکنیک‌ هاى خشک براى فضاهاى داخلى به‌کار مى ‌روند زیرا مقاومت خوبی در مقابل تغییرات جوى از خود نشان نمی دهند.

نقاشی ساختمان پایتخت

تکنیک فرسک

در تکنیک فرسک مدت زمانى که نقاش مى‌ تواند روى یک کار صرف کند دارای محدودیت است.یکى از دلایلى که موجب شده فرسک کاربرد زیادی نداشته باشد همین مانع است.ایتالیا بهترین و با ارزش‌ ترین فرسک ‌ها را در خود دارد.در حال حاضر در ایتالیا تنها نقاشان نسل گذشته با این شکل از هنر آشنا می باشند.در تکنیک فرسک با اضافه کردن آب به مواد مخلوطی به ‌صورت خمیر به دست می آید،و بعد از آن رقیق مى ‌شود تا آماده استفاده شود.لایه بیرونى که به نوعی سطح کار محسوب می شود،ذرات رنگى را به هم مى‌چسباند و آهک آن را در خود حل مى‌کند و به قدری سخت مى‌شود که بدون نابود کردن سطح نگهدارنده نمى‌توان آن را از بین برد.سطح از لایه آهکى تشکیل شده است.تمام آهک‌ ها گزینه مناسبی براى نقاشى دیوارى نیستند.تنها آهک سفید همه خواص لازم براى این کار را دارد.البته آهک‌ هاى دولومى ‌تیک و کلوخ آهکِ آبى هم خوب هستند.کیفیت اندود فرسک در مرحله اول به نوع مواد و همچنین انتخاب آن ها و در مرحله بعد به آهک و ماسه و نسبت این دو بستگى خواهد داشت.نقاشى فرسک به مقدار کمی از رنگ نیاز دارد و باید رنگ ‌هایى را به کار برد که بالاترین قابلیت،ثبات نور و همچنین رنگ داشته باشند.این رنگ‌ ها باید عاری از سنگ گچ و نمک محلول باشند.در مرحله انتقال طرح به روى دیوار دو روش وجود دارد.

در روش اول طرح روى مقواى کارتن منتقل می شود و بعد در روى تمام خطوط که در طرح وجود دارد با وسیله ‌اى نوک ‌تیز سوراخ ‌هاى ریزى ایجاد می شود.بعد از آن کارتن با استفاده از تخته ‌هاى باریک به دیوار نصب می شود.کیسه ‌اى حاوى دوده تهیه و با مالیدن یا زدن این کیسه روى سوراخ ‌های ایجاد شده اثر بر روى دیوار انتقال پیدا می کند.

در روش دیگر کارتن را روى ملاط تازه نصب کرده و تمام خطوط موجود در طرح به وسیله انتهاى دسته گِرد قلم ‌مو با فشار از روى کارتن مشخص مى‌شود.نقاشى فرسک قابلیت ‌هاى تکنیکى بسیار وسیعى دارد.

گروه نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی خانه شما با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،بلکا،مولتی کالر و ...) مشغول فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939


طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی با کمترین هزینه

    نظر

طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی با کمترین هزینه

در طراحی دکوراسیون داخلی بسیاری از افراد به دنبال تنوع پذیری اتاق های سفید هستند.اما برخی هم هستند که فکر می کنند اتاق های سفیدشان چیزهایی کم دارد.به خصوص اگر از جزئیات معماری داخلی استفاده نکرده باشند و یا پرداخت های خاص نداشته باشند.یکی از ساده ترین راه ها برای شور و حال بخشیدن به یک اتاق سفید استفاده کردن از رنگ است،رنگ های روشن و تند در حجم بالا.
شاید با خود بگویید که استفاده از رنگ های تند با نیت داشتن اتاق سفید در تضاد است.اما یک رنگ تزئینی پرشور و حال می تواند روی سفیدی فضا تأکید کند.

نقاشی ساختمان پایتخت

استفاده از رنگ زرد

زرد روشن رنگ زیبایی است زیرا رنگ نور خورشید است،با خود امید به همراه می آورد،و مناسب ترین گزینه برای افزایش انرژی محیط است.

استفاده از رنگ سبز

از جمله رنگ هایی که می توان با آن زندگی کرد رنگ سبز است.رنگ سبز در طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر گذاری بالایی دارد،حتی طیف های تند آن هم طبیعی به نظر می رسند.هرگاه به دنبال سبز روشن مناسب بودید به فصل بهار فکر کنید،چمن های سبز تازه و برگ های تازه جوانه زده.این نوع سبزها،لایه های سرزنده ای در خود دارند که در فضای سفید راحت و صمیمی به نظر می رسد.

استفاده از رنگ نارنجی

رنگ نارنجی همیشه انرژی محیط را حفظ می کند.به همین خاطر این رنگ برای طراحی دکوراسیون و اتاق هایی که محل میزبانی از مهمان هستند مناسب می باشد.یک رنگ مفرح است و استفاده از آن در فضاهای رسمی اشتباه است.از سوی دیگر زمینه ای عالی برای مبلمان راحت و مدرن و همچنین آثار هنری رنگارنگ است.

استفاده از رنگ بنفش

بنفش تیره شاید به نظر خیلی شاد و سرزنده نیاید اما بعضی از رنگ ها انرژی کافی برای ایجاد شور و حال در یک اتاق را دارند.مزیت این رنگ این است که فضاهای کوچک را شلوغ نمی کند.برای استفاده در اتاق خواب های کوچک گزینه ای مناسب است.

استفاده از رنگ قرمز

بیشتر طیف های قرمز به طور طبیعی روشن هستند.به همین دلیل بعضی افراد علاقه ای به استفاده از آن ندارند. با این حال باید یادآوری کنیم که قرمز رنگ عشق است.اگر از این نظر به قرمز نگاه کنید به کار بردن آن در طراحی دکوراسیون داخلی ساده تر می شود.اگر خواهان ظاهری نرم تر هستید این رنگ را با کِرِم یا سفید شیری ترکیب کنید،نه سفید گچی.
قبل از تغییر دکوراسیون به هزینه بازسازی منزل نیز فکر کنید.
اگر قصد ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل خود را دارید حضور معمار کمک بزرگی خواهد بود.شاید استخدام یک فرد غریبه و کمک خواستن از او در مراحل بازسازی منزلتان کمی شما را نگران کند،اما با مطالعه این مطلب می توانید نگرانی های خود را کنار بگذارید.

گام اول: در مرحله اول مشخص کنید که به وجود معمار نیاز دارید یا خیر.اگر بازسازی منزلتان نیاز به ایجاد تغییری در ساختار هیچ دیواری ندارد،شاید بهتر باشد که یک پیمان کار ساده استخدام کنید.پیمان کارها اغلب به تنهایی توانایی به روزرسانی ها را دارند. تعویض اسباب و اثاثیه و رنگ کاری ها،کابینت سازی،کفپوش،نقاشی و نورپردازی برای آن ها ساده است.اما در صورتی که تصمیم به تغییر پلان خانه را دارید باید از مهندسین معماری کمک بگیرید.

گام دوم: به طور ناگهانی معماری را انتخاب نکنید،قبل از تصمیم گیری قطعی با اشخاص مختلفی مصاحبه کنید.نقشه های طراحی موردنظرتان را به آن ها توضیح دهید،از نحوه کار آن ها سوال بپرسید،و مهم تر از همه اطمینان حاصل کنید که توانایی همکاری با شرکت مهندسی یا معماری را دارید.قرار است همکاری نزدیکی با هم داشته باشید پس باید رابطه خوبی برقرار کنید.

گام سوم: با شرکت های طراحی و ساخت همکاری کنید.این گونه شرکت ها هم طراح دکوراسیون هستند و هم پیمان کار در میان پرسنل خود دارند،در نتیجه مراحل طراحی و ساخت را راحت و ارتباط را بهتر می کند.اگر پیمان کار آشنا ندارید،این بهترین گزینه است.این نوع شرکت ها در حال توسعه هستند.

گروه نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه شما و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،بلکا،مولتی کالر و ...) مشغول فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939


از بین بردن لکه های رنگ

از بین بردن لکه های رنگ

برای برای از بین بردن لکه رنگ ها باید بدانیم که چه نوع رنگی داریم.

نقاشی ساختمان پایتخت

سه نوع رنگ داریم:

لکه رنگ پلاستیکی
لکه رنگ روغنی
لکه های مربوط به آبرنگ

لکه رنگ پلاستیک:

ابتدا اضافات رنگ را بتراشید سپس نفت خام را روی سطح بمالید و با پنبه پاک کنید و در پایان با آب گرم و صابون شستشو دهید و آبکشی نمایید.

لکه رنگ روغنی:

اگر کهنه و خشک شده است از بین بردن آن تقریباً غیر ممکن است اما در صورتی که هنوز خشک نشده باشد و یا یک تا دو روز پیش اتفاق افتاده باشد باید از روی سطح اضافه رنگ را بتراشید سپس پنبه ای را به تربانتین آغشته کرده و روی لکه بمالید سپس با پنبه تمیز دیگری پاک کنید این کار را چندین بار تکرار کنید و ته رنگ را هم با آب گرم و پودر لباسشویی پاک کنید حتما از نتیجه کار راضی خواهید بود.

زدودن لکه آبرنگ:

زدودن لکه آبرنگ آسان است.برای این منظور ابتدا باید با آب سرد سطح لکه دار را بشویید سپس با آب ولرم و پودر رختشویی آن ها را مجددا تمیز بشویید و آبکشی نمایید.اگر لکه رنگ خیلی سخت بود،پنبه را به گلیسیرین آغشته کنید و روی آن بمالید سپس با آب گرم و پودر رختشویی بشویید و آب بکشید و باز هم اگر نتیجه نداد از تربانتین استفاده کنید.

لکه رنگ روی قالی:

لکه زدایی از روی قالی و موکت مشکل تر است.برای پاک کردن آن ها باید پنبه را به تربانتین آغشته کنید و بر روی قسمت لکه دار بمالید و سپس با پنبه دیگری پاک کنید تا لکه از میان برود.

گروه طراحی داخلی نقاشی پایتخت در زمینه مشاوره و اجرای خدمات رنگ آمیزی خانه شما و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های(روغنی،پلاستیک،بلکا،مولتی کالر و ...) مشغول فعالیت می باشد.اگر خواهان دریافت خدمات نقاشی ساختمان در کرج و همچنین نقاشی ساختمان در تهران هستید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

56 76 033 - 0912   93 95 364 - 0912  51 18 222 - 0939